Preskoči na glavno vsebino

KARAKTER


RESNIČNOST RAZSLOJEVANJA

LEKCIJA ZA GURABA

OBARANJE POGLEDA

MODROST IN ODLOČNOST

NE OBUPAJ

VEČINA IMA VEDNO PRAV?

PREFINJENOST

GRAJENJE KARAKTERJA

TRI STAVKE IMEJ PRED OČMI

ZAKAJ NAM ALLAH POŠILJA PROBLEME?

ALI NI PRIŠEL ČAS ...

OBVARUJ SVOJE SRCE

PET NAČINOV ZA ČIŠČENJE DUŠE 

RESNICOLJUBNOST

TRIJE VZROKI PROPADA

SKROMNOST

NAJLJUBŠI ALLAHOVEMU POSLANCU

RAZLIKA MED VERNIKOM IN SVETOHLINCEM

NEKAJ MODRIH MISLI ABDULLAHA IBN MES'UDA

POSLEDNJA PRIDIGA OMARJA IBN ABDUL-AZIZA

POGUBNOST JEZIKA

PLEMENITOST

BLAGOST

ZADOVOLJNO SRCE

PLEMENITOST POSLANCA MUHAMMEDA

DVA OBRAZA?

OBNAŠANJE ALLAHOVEGA POSLANCA V RAZLIČNIH SITUACIJAH

RAMADAN JE PRILOŽNOST ZA SAMOOBRAČUN

MOLK IN GOVOR

DESET NEKORISTNIH STVARI

KDO JE NAŠ PRIJATELJ?

ČLOVEK BO S TISTIM, KOGAR LJUBI

SRAMEŽLJIVOST

RAVNOVESJE V VERI

MOČAN VERNIK JE BOLJŠI IN ALLAHU DRAŽJI OD ŠIBKEGA

POGOVORI IN DOPISOVANJE Z VODITELJI

STRASTEN MUSLIMAN

POŽRTVOVALNOST ASHABOV

VSI SMO ADAMOVI, ADAM PA JE IZ ZEMLJE

ISKANJE SREČE

KAKO DOSEČI ALLAHOVO LJUBEZEN?

UMMU SULEJM, SOPROGA EBU TALHE

PRIMER MODREGA IN POTRPEŽLJIVEGA MISIJONARJA

KESANJE TREH ASHABOV

PRIMER VRAČEV PRI VZTRAJNOSTI NA RESNICI

URVE IBN ZUBEJR IN POTRPEŽLJIVOST

VZOR PREMOŽNIM MUSLIMANOM

ZUHD TALHE IBN UBEJDULLAHA

EBU BEKROVA VDANOST VEROVANJU

PRIMERI LJUBEZNI DO POSLANCA

POŠAST JEZE

ABDULLAH IN NJEGOVO ODREKANJE OD OČETA

ČAS MORALNE KRIZE

ISLAMSKA SPIRITUALNOST

O KLJUČU RAJA

SREČA

STRADANJE DUŠE

PRILIKA O SVETOHLINCIH

VRSTE SRC

KORENINE TEGA SVETA IN PREPOVED VEZANJA ZA NJEGA

HVALEŽNOST

JUSUF IN MINISTROVA ŽENA

POTRPEŽLJIVOST

NAJ BO TVOJA GLAVNA SKRB ALLAHOVO ZADOVOLJSTVO

BOLEZEN PRETVARJANJA

LEPE MISLI O ALLAHU

BOLEZEN OHOLOSTI

BOLEZEN SAMOLJUBJA

ZADOVOLJSTVO

BODI KAKOR PTICA

EJJUBOVA POTRPEŽLJIVOST

STANJE DUŠE IN IZPRAŠEVANJE NJENE VESTI

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (1. del)

Pregledali bomo poglavje o postu iz knjige Zad el-Mustaqni. Avtor je Šarafuddin Musa ibn Ahmed El-Hadžavi. Besedilo je sestavljeno na podlagi izpiskov iz serije predavanj šejha Ahmeda Musa Jibrila pod naslovom The Comprehensive Fiqh of Fasting . Preučevanje klasičnih del uleme, ki so nas prehiteli v veri, je jedro našega razumevanja vere, saj se na ta način seznanimo s strukturiranim študijem v klasičnem stilu. KAJ JE FIQH? Fiqh je v bistvu islamska pravna praksa, fiqh jezikovno pomeni razumevanje nečesa ali znanje o nečem. Šeriatski pomen fiqha je izpeljava verskih predpisov, ki se vežejo na dejanja tistih, ki so jim določena dejanja predpisana v smislu, kaj je za nekoga haram, halal, mustehab, mekruh itn. Najplemenitejše znanje je zagotovo znanje o aqidi in tevhidu, kajti v tem znanju leži razlika med večnim ognjem in večnim rajem. To je veliki fiqh, nekateri učenjaki ga imenujejo el-fiqh el-ekber. Za aqido in tevhidom je po pomembnosti el-fiqh el-asghar, ki se nanaša na hara...

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (2. del)

Avtor je začel z besedami: يَجِبُ صَوْمُ رَمَضَانَ بِرُؤْيَةِ هِلَالِهِ Post v ramadanu postane obvezen, ko je viden hilal (naraščajoči lunin srp). To je izjava. Avtor je želel opozoriti na dvoje. Najprej je želel poudariti, da je ramadan obvezen (vadžibun). Nato pa tudi izpostavil, da se post začne z videnjem naraščajočega luninega srpa. Čeprav so vsi vadžibi obvezni, so nekateri na različnih ravneh. Nekateri vadžibi so na ravni rukn, nekateri pa na nižji ravni, običajno so to vadžibi, o katerih se ulema razhaja, ali pa se ne štejejo za rukn, kajti če pri nekem dejanju čaščenja izpustite rukn, bo celotno čaščenje zavrnjeno. To je hujše kot izpustiti običajen vadžib, čeprav sta oba obvezna. Torej, če ulema reče, da je nekaj rukn v veri ali rukn v čaščenju, boste v tem zelo težko našli razhajanje med učenjaki. Na primer sedžda je rukn v molitvi, brez katere molitev ni sprejeta. Recitiranje sure El-Fatiha v molitvi je vadžib, vendar so se učenjaki razšli glede vprašanja, ali je...