Enes je povedal: "V času, ko je bil Ebu Talha odsoten (pri Glasniku vere sallallahu alejhi ve sellem), je njegov sin zbolel, nato pa umrl. Ko je njegova žena videla, da je umrl, je nekaj pripravila in ga skrila v nekem delu hiše. Ko je prišel Ebu Talha, je vprašal: 'Kako je deček?' Odgovorila je: 'Duša se mu je umirila in upam, da se je spočil.' Ebu Talha je pomislil, da je žena govorila resnico (tj. da je otrok ozdravel). Šele ko se je zdanilo in se je okopal ter hotel oditi, mu je žena rekla, da je deček umrl. Potem ko je s Poslancem sallallahu alejhi ve sellem klanjal jutranjo molitev (salatul-fedžr), je Glasnika vere sallallahu alejhi ve sellem obvestil o tem, kar se je zgodilo med njima (kot partnerjema). Allahov Poslanec sallallahu alejhi ve sellem je rekel: 'Naj vama Allah podari blagoslov v vajini noči.' Eden od ensarij je rekel: 'Videl sem, da sta imela kasneje devet otrok in vsi so se naučili Kur'an na pamet.' " (zabeležil El-Buhari)
V nekaterih predajah se beleži, da je Ummu Sulejm, potem ko je rodila, z otrokom prišla k Allahovemu Poslancu sallallahu alejhi ve sellem, kateremu je Allahov Poslanec sallallahu alejhi ve sellem z datljem podrgnil nebo (v ustih) in mu nadel ime Abdullah.
Hafiz ibn Hadžer je za Enesove besede: "Nekaj pripravila," rekel: "Ebu Talhi je pripravila hrano in se lepo uredila." Rečeno je: "Olepšala se je in se uredila za svojega moža, kakor se spodobi."
Hafiz je nadaljeval: "Vendar je najpravilnejše tolmačenje, da se je lepo uredila, okopala in zavila svojega otroka, kakor se navaja v nekaterih verodostojnih predajah. Enesove besede: 'Ko se je zdanilo, se je okopal,' nakazujejo, da sta imela spolni odnos." (Fethul-bari (3/170))
To je primer resničnega in iskrenega verovanja Ummu Sulejm, naj je Allah z njo zadovoljen, čeprav so ženske v takšnih situacijah prestrašene in nagnjene k paniki. Vendar verovanje lahko premaga duševne občutke in tako Allahove sužnje povzdigne na tem svetu in tudi na bodočem. Blagoslov takšnega postopka je zajel potomstvo Ebu Talhe in Ummu Sulejm, in sicer zaradi molitve Allahovega Poslanca sallallahu alejhi ve sellem. Tako jima je Allah podaril devet otrok, od katerih je vsak otrok znal Kur'an na pamet. Vsakdo se mora zamisliti in podučiti iz opisa naših predhodnikov v dobrem. In naj vsakdo ve, da bi morali biti možje bližje takšnim postopkom kot žene.
Hafiz je rekel: "V primeru Ummu Sulejm najdem nekaj koristi. Prva je dovoljenje postopanja po tem, kar je težje in opuščanje olajšave, čeprav je dovoljena. Druga je tešenje v nesrečah. Tretja je ureditev žene za svojega soproga in njeno vztrajanje pri spolnem odnosu. Četrta je ženina požrtvovalnost, ki se tiče dobrobiti njenega moža. Peta je dovoljenost indirektnega govora (aluzija), ko obstaja potreba po njem, vendar je pogoj, da se ne krši pravica drugega muslimana. Ummu Sulejm je na to napeljala povečana potrpežljivost, predaja Allahovi odredbi in želja, da jima Allah podari boljše od tega, kar jima je vzel. Če bi na primer Ebu Talho takoj obvestila o smrti otroka, bi ga to močno razžalostilo; prišel bi v stanje, ki ga ona ni želela. To je naredila odzivajoč se pozivu Allahovega Poslanca sallallahu alejhi ve sellem, ki je rekel: 'Kdor opusti nekaj zaradi Allaha, mu bo On zagotovo podaril nekaj, kar je boljše od tega, kar je opustil.' Tukaj se tudi jasno odraža stanje Ummu Sulejm, ki se je oborožila s potrpežljivostjo in posedovala plemenita razmišljanja ter moč odločanja." (Fethul-bari (1/171))
Komentarji
Objavite komentar