Zatiranje ummeta in masakri, ki se dogajajo v Gazi in pred tem v Baguzu ter Mosulu, če dobiš neko šejtansko wesweso glede tega, se upri tej weswesi z zatekanjem pod Allahovo zaščito – in to je znak imana. Če se boš prepustil weswesi in se le-ta usede ter zasidra v tvojem srcu, potem boš imel problem, saj boš pomešal koncept el-wela wel-bera in zvestobo namenil tiranom, odrekal pa se boš muslimanov.
In enako je z weswesami o muslimanih na Kitajskem, v
Kašmirju, Jemnu, Iraku, Sudanu in našimi brati ehlus-sunna v Iranu, Indiji ter kjerkoli drugje.
Vse to je preizkus. Allah preizkuša vse ljudi: to je preizkus
za tirane in preizkus za zatirane. To je preizkus za tiste, ki so pod senco
bombardiranja in masakrov.
Tisti, ki so izgubili življenje, so bili preizkušeni. Tisti, ki so izgubili ud telesa, so preizkušani. Tisti, ki se bojijo, so preizkušani. Tisti, ki so izgubili ljubljene, so preizkušani. Poškodovani so preizkušani. To je preizkus za tiste, ki gledajo in so priče zatiranju: Na kateri strani si? Kaj boš ukrenil glede tega, če sploh kaj? Tirani so preizkušani s tiranijo, ki jo izvajajo. Celotna dunja je učilnica, v kateri smo preizkušani. Ti preizkusi se ne končajo, dokler oseba ne sreča Allaha, ko bodo objavljeni rezultati, na podlagi katerih boš nagrajen ali kaznovan.
Ashabi so bili dobro vzgojeni v te življenjske resnice. Tudi oni so bili preizkušani, in sicer z veliko hujšimi stvarmi. Kljub temu se nikoli niso pritoževali v smislu: Zakaj Allah ne posreduje v teh naših težavah, medtem ko imamo v svojih vrstah Allahovega poslanca ﷺ? Dobro so se zavedali življenjskih dejstev in resnic, ki so se jih naučili od Allahovega poslanca ﷺ. Enaka učenja in nauke imamo danes v rokah tudi mi, vendar je naša reakcija pogosto drugačna od njihove. Ashabi nikoli niso vprašali, zakaj Allah ne posreduje, temveč prav nasprotno: več težav kot so imeli, z večimi sovražniki kot so bili soočeni, bolj se jim je povečal iman (moč verovanja)
In ko so verniki zagledali zaveznike,
so rekli: “To je tisto, kar sta nam obljubila Allah in Njegov poslanec, in
Allah in Njegov poslanec sta govorila resnico.” To je le povečalo njihov iman
in teslim.
(Kur'an; 33:22)
To je bila njihova reakcija na sovražnost sveta. To je bila
reakcija na njihovo morda največjo težavo in preizkus, ko so bili obkoljeni v
Medini. Svet je proti njim in svet jih želi izbrisati s površine zemlje. Ta
njihova reakcija je povzeta v treh stavkih. Trije stavki, ki jih mora musliman
imeti pred očmi, ko pride v neko veliko težavo zaradi svoje vere.
To je tisto, kar sta nam obljubila
Allah in Njegov poslanec. Qatada je
rekel, da obljuba na tem mestu pomeni soočanje s preizkušnjami. Te preizkušnje
z lastnimi očmi vidimo povsod po svetu, ko so muslimani preganjani edinole
zaradi svoje vere.
In Allah in Njegov poslanec sta govorila resnico glede te zadeve in tudi glede vsake
druge zadeve.
To je le povečalo njihov iman in teslim. Zaradi teh preizkušenj niso izgubili
svoje vere. Ta tretji stavek niso njihove besede, kot prejšnja dva stavka,
temveč je Allah s temi besedami potrdil, da je bil edini efekt teh preizkušenj,
da se je ashabom povečala moč verovanja (iman) in povečala
predanost Allahovim zapovedim ter predanost Njemu (teslim).
Komentarji
Objavite komentar