Svoboda je nekaj, kar si želi vsako človeško bitje. Besedo
svoboda uporablja skoraj vsaka revolucionarna skupina na svetu. Vsi hočejo in
zahtevajo svobodo. Skoraj vsaka revolucionarna skupina na svetu prihaja pod
sloganom svobode.
A kaj sploh je svoboda? Kaj je pomen te besede? Kakšna je
definicija svobode? Zanimivo definicijo dobimo na jeziku Marijine matere,
Imranove žene, Jezusove babice.
Ko je Imranova žena rekla: “Moj Gospodar! To, kar je v mojem
trebuhu in je svobodno, zaobljubljam v služenje Tebi – sprejmi od mene. Ti si
zares Tisti, ki vse sliši, Edini, ki je Vseveden.” (Kur'an; 3:35)
Poglejte, kako je Marijina mati, Jezusova babica, definirala
stanje svobode.
Ko bo njen otrok Allahov suženj v Hramu, takrat bo svoboden (muharrara)
in da je to svoboda (tahrir). Kajti če nisi Allahov suženj, boš suženj nečemu ali
nekomu drugemu. Če ne služiš Allahu, boš služil nečemu ali nekomu drugemu, pa
naj bo to denar, strasti, kralj ali predsednik, ideologija, družbeni položaj,
ugled itn. Svoboden boš edinole takrat, ko se odrečeš služenju in suženjstvu
vsem tem različnim stvarem in ljudem, ter se predaš Allahu kot suženj
(ubudijje).
Zato je družabnik Poslanca Muhammeda, sallallahu alejhi ve sellem, Rabia' ibn Amir, perzijskemu generalu Rustumu, ko ga je slednji bitko na Kadisijji vprašal, po kaj so prišli v Perzijski imperij, odgovoril: ''Allah nas je poslal, da vas odpeljemo iz čaščenja (in suženjstva) stvaritvam v čaščenje (in suženjstvo) Stvarniku. In da vas odpeljemo iz tesnobe tega sveta v prostranost tako tega sveta kot onostranstva. In da vas odpeljemo iz tiranije religij (in sistemov) v pravičnost islama.'' (Et-Taberi; Tarikh el-Rusul vel-Muluk)
Pojasnil mu je, da je bistvo islama ljudi osvoboditi iz
suženjstva ljudem in stvarem v suženjstvo Allahu. In to je sporočila islama: da
bi bili ljudje svobodni in muhlasen (čisti) za Allaha, Slavljenega in
Vzvišenega.
Resnična svoboda torej pomeni suženjstvo izključno Allahu in
nikomur poleg Njega.
Tolmačenje svobode kot dovolitev izhoda iz okvirov zapovedi
in prepovedi, ki jih je postavil Vzvišeni Allah, je širk (mnogoboštvo) in
suženjstvo strastem.
Ali vidiš tistega, ki je svojo strast vzel za svoje
božanstvo, pa ga je Allah zapeljal (v zablodo) z znanjem. In zapečatil je njegov sluh in njegovo
srce in preko njegovega vida postavil tančico? Kdo ga lahko usmeri po Allahu?
Ali se ne bodo opomnili? (Kur'an; 45:23)
Kdor dovoljuje človeku, da govori, kar hoče, dela, kar hoče,
kakor hoče in kadar hoče, s tem priznava, da je suženj svojim strastem, kajti
človek je ustvarjen kot suženj, zato bo suženj Allahu, ali pa bo suženj nečemu
drugemu.
Če bi na Zemlji obstajal le en človek, Vzvišeni Allah ne bi
predpisal kazni za umor, lažno pričanje, prešuštvo, ne bi predpisal spuščanje pogleda
pred nasprotnim spolom, niti ne bi predpisal pravil vezanih za razdelitev
dediščine, prav tako ne bi prepovedal prešuštva, obrestnih posojil in drugih nepravilnosti.
Vse te predpise Allah zapoveduje oziroma prepoveduje prav iz
razloga, ker obstaja večje število ljudi. In ko se poveča število, se
sorazmerno poveča tudi preciznost.
Če bi v vesolju obstajala samo Zemlja
in Sonce, Vzvišeni Allah morda ne bi naredil, da se premikata; to gibanje in ta
preciznost obstajata prav zaradi obstoja in gibanja ostalih nebeških teles – Sonce
in ostale zvezde, Zemlja in ostali planeti s svojimi lunami (naravnimi
sateliti), kometi, nato druga osončja, galaksije …
Vzvišeni Allah pravi:
Z nočjo prekriva dan, noč pa hitro sledi dnevu. In Sonce,
Mesec in zvezde so podrejeni njegovi zapovedi. Ustvarjanje, urejanje in
razpolaganje pripadajo le Njemu. Slavljen naj je Allah, Gospodar vseh svetov. (Kur'an; 7:54)
Soncu ni dovoljeno dohiteti meseca, niti ni dovoljeno noči,
da prehiti dan. Vsak pluje po svoji tirnici. (Kur'an; 36:40)
Namen in cilj eksistence ter stvarjenja je suženjstvo Allahu;
kdor dovoli izhod iz okvirja tega suženjstva, ne verjame v ta cilj.
Danes vidimo takšne, ki se pripisujejo islamu in govorijo, da
so mulismani, kako na eni strani ne dovoljujejo izhoda iz okvirjev človeško
izmišljenih mednarodnih zakonov, medtem ko na drugi strani dovoljujejo izhod iz
okvirjev Allahovih zakonov, zakonov Gospodarja vseh svetov!
To je bodisi notranji dokaz njihove slabosti in šibkosti pri
izvrševanju cilja, zaradi katerega je vse ustvarjeno (suženjstvo Allahu),
bodisi je v srcu takšnega človeka ta cilj povsem zvodenel.
In nisem ustvaril džinnov in ljudi razen zato, da Mene
častijo. (Kur'an;
51:56)
Gospodar celotnega vesolja je ustvaril ljudi in džinne za suženjstvo, in ponovno bo vse oživel zaradi polaganja računa in nagrade ter kazni.
https://wikislo.blogspot.com/
OdgovoriIzbrišihttps://wikisforum.blogspot.com/
Izbriši