V nekaterih prejšnjih člankih sem naredil jasno razliko med sionisti in judi, zato bi nekdo lahko pomislil, da sem na nek način naklonjen judom, medtem ko sem nenaklonjen sionistom. To ne bi bilo pravilno razumevanje islamskega koncepta el-wela wel-bera, ki nalaga, da zvestobo in naklonjenost poklanjamo samo Allahu in Njegovemu poslancu ﷺ ter islamu in muslimanom, medtem ko se odrekamo vseh nevernikov, mnogobožcev in nemuslimanov ter njihovih religij in ideologij. Poanta je bila, da ne moremo obtožiti vseh judov za zločine sionistov, saj nam prav ta koncept el-wela wel-bera nalaga, da nikoli ne smemo biti krivični do ostalih, vendar to ne pomeni, da na nek način poklanjamo ljubezen ortodoksnim judom.
Eden od temeljnih načel tega koncepta je tudi, da ni
dovoljeno biti v zavezništvu (muwalat) s tistimi, ki nasprotujejo Allahu
in Njegovemu poslancu ﷺ, četudi so ti najbližji od bližnjih.
Kaj je dokaz? Kje sem to dobil? Dokaz so Allahove besede:
Ne boš našel ljudi, ki verujejo v Allaha in Poslednji dan, da
ljubijo tiste, ki nasprotujejo Allahu in Njegovemu Poslancu, čeprav so njihovi
očetje ali njihovi sinovi ali njihovi bratje ali njihovo sorodstvo. V srcih
takšnih je Allah določil verovanje in jih podprl z duhom od Sebe. In sprejel
jih bo v Vrtove, pod katerimi tečejo reke, v njih bodo večno. Allah je
zadovoljen z njimi in oni so zadovoljni z Njim. Takšni so Allahova stranka.
Brez dvoma! Resnično bo Allahova stranka uspešna. (Kur'an; 58:22)
O, vi, ki verujete! Ne jemljite Mojih sovražnikov in vaših
sovražnikov za zaveznike, nudeč jim ljubezen, medtem ko so neverniki v tisto,
kar je k vam prišlo od resnice. (Kur'an; 60:1)
Reci: “Če so vam vaši očetje, sinovi,
bratje, žene, rod, premoženje, ki ste si ga težko prislužili, trgovina, za
katero se bojite upada, in zadovoljiva bivališča, ljubša od Allaha, Njegovega
Poslanca in borbe na Njegovi poti, potem počakajte, dokler Allah ne izpolni
Svoje odločitve. Allah pa ne vodi iztirjencev na Pravo pot. (Kur'an; 9:24)
O, vi, ki verujete! Ne jemljite za pristne prijatelje in
zaveznike tistih, ki so vzeli vašo vero za posmeh in igro, izmed tistih, ki so
prejeli Knjigo pred vami in nevernikov. Bojte se Allaha, če ste verniki. (Kur'an; 5:57)
O, vi, ki verujete! Ne jemljite za bitana drugih kot
vas samih, drugi vam ne prizanašajo s širjenjem zla, želijo vam le težave.
Sovraštvo se jasno izraža iz njihovih ust, tisto, kar skrivajo njihove prsi, pa
je še toliko večje. Mi smo vam prava znamenja že pojasnili, če boste le dojeli. (Kur'an; 3:118)
Kaj pomeni beseda bitana? Ta beseda označuje tiste, ki
jih jemljemo za svetovalce in zaščitnike; Allah nam pravi, da si jih ne jemljemo
od pripadnikov drugih religij ali ideologij. Zakaj? Zato ker nas bodo le
pokvarili, vnesli nam bodo dvom v nek islamski princip, ali nam napačno
svetovali. Vsi vidimo, kako nekateri izražajo svoje prvinsko sovraštvo z
besedami, a kar tiščijo v sebi in česar si ne upajo izgovoriti naglas je še
veliko hujše.
To so jasni kur'anski verzi, ničesar ne stresam iz svojega rokava. Tekstualnih dokazov iz Kur'ana in Sunneta, ter od ashabov in učenjakov je o tej temi toliko, da jih je skorajda nemogoče našteti v enem strnjenem besedilu. Prav to je rekel Imam Hamed bin Atiq v svoji knjigi Sebil En-Nedžah wel-Fikak: ''Po dokazih o Allahovem monoteizmu (tevhidu) in (prepovedi) njegovega nasprotja, tj. politeizma (širka), ni nobenega predpisa bolj jasnega, z odločilnejšimi dokazi, kot zadeva el-wela wel-bera.''
In kako lahko razumemo ta predpis? Ta tema pravzaprav ne bi
potrebovala niti enega verza, da bi bila jasna, čeprav sem jih navedel kar
nekaj. Dokaz za ta predpis so same besede la ilaha illAllah. Kurejši, ki
so se borili proti Poslancu Muhammedu ﷺ, so koncept el-wela wel-bera razumeli
iz samih besed la ilaha illAllah, vendar je Allah kljub temu razodel vse
te verze, da poudari pomembnost tega koncepta.
Ta zadeva je bila v zgodnjih generacijah tako jasna, da o
njej ni bilo potrebno pisati, razglabljati in je pojasnjevati. Tako je bilo,
dokler se niso pojavili filozofi izmed ilmu-kelam in racionalisti izmed mu'atezil,
ki so svojemu omejenemu razumu dali prednost pred Kur'anom in Sunnetom. Zato so
učenjaki ta koncept akademsko pojasnili. Ti filozofi so bili predniki teh, ki
danes blebetajo o nečem, česar ne poznajo, medtem ko mislijo, da vedo vse.
Z namenom, da bo mladim in tudi starejšim ta koncept bolj
razumljiv, naj navedem sodoben primer. Najbrž vsi poznate koncept nogometa. Ko
se pridružiš nogometnemu klubu, vendar zatem navijaš za nasprotno ekipo, kaj se lahko
zgodi? V Rusiji ali Angliji te lahko ubijejo. Zakaj? Ker je zakoreninjeno –
tega se ti ni potrebno naučiti, saj si del ekipe – da si dolžan biti lojalen
svojemu klubu. Zdrav razum nalaga: ko postaneš del kluba, nikakor ne smeš
navijati za nasproten klub, kaj šele za direktnega rivala. V svojem srcu si nikoli
ne želiš, da bi drug klub zmagal ali dobil pomembno točko, kaj šele osvojil
lovoriko, saj bi s tem varal svojo klub. Ne smeš hvaliti trenerja ali kapetana
rivalskega kluba, saj bi te vsi gledali z začudenjem. Ali da bi trenerju
nasprotne ekipe povedal, kaj je šibka točka tvoje ekipe, ne glede na to, ali se
šališ ali misliš resno. Tega ne smeš storiti v nobenem primeru. Ko tvoj
soigralec naredi napako, ali ko se soigralci razjezijo eden na drugega, včasih
tudi prerivajo, občasno celo medsebojno pretepajo, nikakor ne greš k trenerju
ali kapetanu rivalskega kluba in rečeš, da ti soigralci niso podali žoge in nikoli
se jim ne pritožuješ nad svojim klubom. Ali da odideš k trenerju nasprotne
ekipe, ali h kapetanu ter igralcem, ter jim rečeš, naj ti pomagajo proti soigralcem
– to bi bilo nekaj nepredstavljivega.
Naprej. Osnovna struktura vsake države temelji na zvestobi.
Kaj je najhujši zločin v neki državi? Državno izdajstvo, saj je to izredno nevarno
za varnost države in njenih prebivalcev.
Če sta wela in bera ključna za neko majhno
nogometno ekipo in če sta ključna za varnost države, zakaj je današnjim
muslimanom tako težko imeti zvestobo do la ilaha illAllah in bera
vsemu drugemu. Današnji zavedeni svetohlinci želijo, da se pridružiš ekipi la
ilaha illAllah, vendar hkrati želijo, da navijaš, podpiraš in ploskaš vsemu
in vsakemu, razen ekipi la ilaha illAllah, kateri si se pridružil.
Nekateri današnji muslimani, ki s seboj nosijo mentaliteto
ponižanje, radi rečejo: Vse to je res, vendar bomo na ta način očrnili islam
med nemuslimani. Kaj si bodo nemuslimani mislili o nas?
Ali je to res?
Kdaj v zgodovini – preden so na plano prišli ti zavedeni retardirani
svetohlinci – so se muslimani obremenjevali z mnenjem nemuslimanov?! Ali se je
Poslanec Muhammed ﷺ obremenjeval z njimi, ko je bil šibek v Meki? Ali se je
obremenjeval z njimi, ko je bil močan v Medini?
Muslimani so vodili svet in niso niti za trenutek pomislili,
kaj si nemuslimani mislijo o njih, ali kaj si mislijo o islamu in monoteizmu.
Ali mislite, da so se Khalid ibn El-Welid in njegovi možje obremenjevali z
mnenjem nemuslimanov? Ali mislite, da sta se Tariq ibn Zijad in El-Qa'qa ibn
Amr Et-Temimi obremenjevala z mnenjem nemuslimanov?
Seveda si želimo, da vsi ljudje sprejmejo islam in rešijo
svoje duše na onostranstvu. Seveda si želimo, da bi vsi ljudje izrekli šehadet,
vendar nikakor ne bomo razredčili naših osnovnih islamskih principov samo zato,
da bosta dva človeka po petkovi hutbi vstala in očarala ljudi z izgovorjavo šehadeta,
medtem ko ne poznata realnosti tega, kar izgovarjata.
Vprašanje je: Sedaj, ko na Zahodu in tudi v t. i.
muslimanskem svetu žrtvujejo princip monoteizma in koncept el-wela wel-bera,
ali to žrtvovanje prepeči nek masaker nad muslimani? Ali nam zaradi tega želijo
kaj manj škodovati?
Ko spraviš koncept el-wela wel-bera v prakso, kakor ga
je spravil v prakso recimo Abdullah ibn Rewaha, boš dojel, da nikoli ne smeš
biti nepravičen do nikogar, ne do muslimana ne do nemuslimana, potem pa vidiš
napad glavarjev kufra (nevere) na ta koncept, hitro dojameš, da imajo
prikrite namere. Ta njihova namera takoj postane jasna, kajti želijo votlo
generacijo muslimanov. Želijo, da bi muslimani in muslimanke vzgajale ter
rojevale nemuslimane in nemuslimanke, vse to pa danes pogosto vidimo v
stvarnosti.
Danes pogosto vidimo le lažno religijsko ekstazo ob dogodku
izgovarjave šehadeta nekega mladeniča, čeprav ne pozna pomena šehadeta. Vidimo religijsko
ekstazo ob nekaterih obredih čaščenja, ko pa pridemo do osnov in temeljev
islama, so muslimani votli kot strohnelo drevo.
In prav to seveda razveseli glavarje kufra in njihove
podpornike.
Ena od najboljših akademskih knjig na to temo, ki je poleg
tega tudi zelo berljiva, je knjiga z naslovom El-Wela wel-Bera fil-Islam avtorja Muhammeda ibn Sa'ida El-Kahtanija.
https://www.sifatusafwa.com/en/al-iman-its-pillars-and-its-branches/al-wala-wal-bara-fil-islam-muhammad-al-qahtani.html
https://www.amazon.com/Al-Wala-wal-Bara-Shaykh-Muhammad-Al-Qahtani/dp/9649265856
Komentarji
Objavite komentar