Šesti oktober je bil za Izraelce običajen dan. Šesti oktober je bil samo še eden od mnogih običajnih dni okupacije, tlačenja dostojanstva, neenakopravnosti in kraje dodatne zemlje Palestincem. Če tega ne razumeš, potem takoj prenehaj z branjem, ker moj namen ni, da te prepričujem v nekaj, kar je jasno kot sonce sredi belega dneva.
Nato se je zgodil sedmi oktober in od tega dneva naprej
življenje Izraelcev nikoli več ne bo enako. Če smo iskreni, se za Palestince
sedmega oktobra ni prav veliko spremenilo, morda se je le intenzivnost
zatiranja in pobijanja s strani IDF-a povečala za stopnjo ali dve.
Pred bitko na Bedru je na bojnem polju stalo 313 muslimanov,
nasproti pa jim je stalo okrog 1000 mnogobožcev s konji in oklepi, medtem ko so
imeli muslimani samo dva konja. Kaj je bila prva stvar, ki jo je Poslanec
Muhammed ﷺ storil pred bitko na Bedru, pri vodnjakih Bedra? Dvignil je roke k
nebu in prosil Allaha, naj jim podari zmago na ta težak dan, zaščiti vernike in
zdrobi sovražnika. Prenaša se, da je dvignil roke tako visoko, da so ashabi
lahko videli belino na spodnji strani njegovih rok, ogrinjalo je padlo z
njegovih ramen, zato so ga pobrali in ga postavili nazaj na njegove rame.
Klical je Allaha.
Če bi samo milijon ljudi tevhida, milijon monoteistov,
iskreno klicalo Allaha, bi On Vzvišeni brez dvoma odgovoril na to prošnjo.
Kličite Allaha v zadnji tretjini noči, naj pomaga muslimanom v Palestini in jih
zaščiti. Vsi smo videli posnetke majhnih otrok in žensk, tudi ostarelih žensk,
moških, ki niso ničesar krivi, razen da zase pravijo, da so muslimani.
In niso se jim maščevali iz drugega razloga kot
to, da so verovali v Allaha, Vsemogočnega, Hvaljenega. (Kur'an; 85:8)
Vsi vemo, da si ti ljudje ne zaslužijo tega grozovitega zulma
od Allahovih sovražnikov, ki se smejijo in veselijo, ko bombe padajo na
stanovanjska naselja in so radostni ob prizorih prelivanja krvi na ulicah Gaze.
V isti koš (za smeti) spadajo tudi vsi njihovi podporniki tu na Zahodu in
drugje v svetu, saj vemo, da njihove misli skrivajo še hujše stvari, vendar si
tega ne upajo izreči naglas, čeprav so že njihove trenutne besede odvratne.
Sovraštvo se jasno izraža iz njihovih
ust, tisto, kar skrivajo njihove prsi, pa je še toliko večje. Mi smo vam prava
znamenja že pojasnili, če boste le dojeli. (Kur'an; 3:118)
Kot muslimani moramo usmeriti du'a Allahu. Trenutno
smo v relativnem stanju šibkosti, tega nihče ne more zanikati. Vsi ti domnevno
miroljubni kuffar in njihova zavezništva, vse to ''nabijanje'' o
mednarodnem pravu in ženevskih konvencijah, vse te silne organizacije in
institucije, vsi so tiho kot miške, medtem ko zahodne vlade v večini primerov
podpirajo to sionistično brutalnost masakriranja muslimanov v njihovih domovih.
Prekinjajo elektriko, prekinjajo vodo, prekinjajo komunikacije, pobijajo
novinarje, da svet ne bi izvedel, kaj se dogaja, prekinjajo dostavo hrane,
prekinjajo celo dostavo zdravil in humanitarne pomoči. Vsi politiki pa molčijo.
Vsi voditelji so tiho. To so ti vaši silni voditelji. Zanje glasujete vsake
štiri leta, kajne?
Mi bomo prosili Allaha, naj jih uniči in zdrobi v povračilo
za to, kar počnejo vernikom. In Allah bo uslišal te prošnje, kajti Poslanec
Muhammed ﷺ je rekel, da bo Allah uslišal prošnjo služabnika, dokler ne reče:
''Prosil sem Allaha, vendar mi ni bilo uslišano.'' Če nisi nepotrpežljiv,
nestrpen in neučakan, bo Allah uslišal tvojo prošnjo.
Bodi potrpežljiv. Poslanec Muhammed ﷺ je prosil Allaha za
muslimane v Meki in Taifu, ko ni imel drugih možnosti, da bi se jim olajšalo.
Koliko let je trajalo, da so bili muslimani v Meki rešeni izpod kuffar? Več
kot desetletje.
Poleg tega mora vsak posameznik popraviti svoje stanje, da bo
izpolnjeval pogoje za uslišanje prošnje: bodi na tevhidu, ne delaj
velikih grehov, jej čisto in halal hrano, oblači se v dovoljena
oblačila, ki so kupljena z denarjem od halal prihodkov, zaupaj v Allaha,
zanesi se na Allaha, imej upanje v Allaha, prakticiraj sunnet, koliko
zmoreš, kliči Allaha v zadnji tretjini noči, kliči Allaha, ko si na potovanju,
kliči Allaha, ko dežuje, kliči Allaha v zadnji uri v petek, kliči Allaha takoj
zatem, ko si naredil neko dobro delo, kliči Allaha, ko si na sedždi, kliči
Allaha pred teslimom pri zaključku predpisane molitve, kliči Allaha z
Njegovimi lepimi imeni in popolnimi lastnostmi, kliči Allaha, Gospodarja
vesolja in vsega, kar je v njem, in vsega, kar je izven njega. Allah bo uslišal
tvojo molitev, zato ne obupuj. Vsi želimo pomagati zatiranim muslimanom, a kako
jim bomo pomagali, če pa mnogi muslimani še povsem enostavne prošnje (du'a)
ne zanjo pravilno usmeriti Allahu in ne poznajo pogojev za uslišanje prošnje.
Kako bi takšen lahko pomagal rešiti problem v Palestini?
Vsi vemo, da bo končna zmaga pripadla vernikom, a je
vprašanje, kje smo mi na tej poti, ki vodi k tej zmagi.
In ne omahujte in ne žalostite se, vi boste tisti, ki bodo
prevladali, če boste verniki. (Kur'an; 3:139)
Stvari stojijo, kot stojijo, saj tudi verniki ne zmagajo
vedno. Allah enkrat daje zmago vernikom, enkrat pa nevernikom, in to Allah
izpostavi v verzu, ki stoji neposredno pred pravkar citiranim verzom.
Če se vas dotaknejo rane, zagotovo so se takšne rane
dotaknile tudi njih. In to so dnevi, ki jih menjavamo med ljudmi, da bi Allah
imel dokaz, kdo so tisti, ki verujejo, in da bi si med vami vzel priče (mučenike). Allah pa ne mara
zločincev. (Kur'an; 3:140)
Neko obdobje bomo trpeli, neko obdobje bomo preizkušani, nato
pa za to težavnostjo Allah prinese mir in lahkotnost.
Usmeri molitev proti sovražnikom islama in sovražnikom naših
bratov in sester v Palestini. Česa se bojiš? Poleg tega moramo začeti razumeti,
da ta problem v Palestini – in ne le v Palestini, temveč povsod, kjer so
muslimani zatirani – ni problem edinole muslimanov v Palestini, ampak celotnega
ummeta. Kaj je rešitev? Rešitev je enostavna, kot je enostavno vse v
islamu. Tevhid, dobra dela, bogaboječnost in džihad z besedami,
premoženjem (k čemu pridem v nadaljevanju) in sabljami, če imaš možnost za to,
in seveda v skladu s predpisi o bojevanju, ki so določena v Kur'anu in Sunnetu,
ne pa v skladu s svojimi emocionalnimi reakcijami in strastmi.
Allah nikoli ne bo zapustil monoteistov. Čeprav morda ti ne
boš videl zmage, boš imel kljub temu nagrado, če boš na nek način pripomogel k
njej. Poslanec Mojzes ﷺ nikoli ni videl zmage in osvojitve Jeruzalema, saj je
prej umrl. Mojzes ﷺ, ki je odraščal na faraonovem dvoru, zbežal v Medjen, se
vrnil in pozval faraona v monoteizem, zopet bežal pred faraonom, se rešil v
Sinajsko puščavo, kjer ga je skupina sledilcev izdala, ko so začeli častiti
zlato tele, pa je bil nato pred Jeruzalemom, le stopiti bi morali skozi vrata, ko
so mu njegovi sledilci rekli: ''Pojdita ti in tvoj Gospodar in se bojujta, mi
bomo tukaj sedeli.'' Iz tega razloga je moral zatem 40 let z njimi tavati po
tej puščavi, nato pa je umrl, preden je bil osvojen Jeruzalem, ki ga je osvojil
njegov pomočnik in kasnejši poslanec, Jošua bin Nun ﷺ.
Poslanec Mojzes ﷺ ni videl končne zmage. Ali mislite, da ne
bo imel nikakršne nagrade za to zmago in da ni nikakor pripomogel k tej zmagi?
Kdo je dodal večji delež od Poslanca Mojzesa ﷺ k tej zmagi, katere sam ni videl
niti doživel?! Vsak naj doda svoj delež in rezultat prepustimo Allahu, naj ga
prinese, kakor On hoče.
Za vsakega otroka, ki ga ubijejo, za vsako deklico, ki jo
ubijejo v Gazi, bodo na Sodnem dnevu odgovarjali:
In ko se živo zakopano deklico vpraša, zaradi katerega greha
je bila umorjena.
(Kur'an; 81:8-9)
Bomo videli, če bo njihov odgovor o kolateralni škodi in o
teh zvodenelih floskulah in zavajanjih zadovoljil Allaha in Njegove
zasliševalce, ko bodo zločince na obraze metali v peklenska brezna. Za vse, kar
počnejo, in tudi za vse, kar mi počnemo, prihaja dan obračuna, če ne na tem
svetu, pa zagotovo na onostranstvu. Takrat bomo videli, kdo se bo smejal in
veselil, kdo pa bo jokal in vreščal. Zato vernik, monoteist nikoli ne obupava,
saj bo tudi vsega tega enkrat konec in se bo zadeva v Palestini razrešila.
Pa resnično s težavami pride olajšanje. Resnično s težavami
pride olajšanje.
(94:5-6)
Nekateri pravijo: Veš, čutim njihovo bolečino! Veš kaj mislim?
Mislim, da ne čutiš niti malo njihove bolečine, zlasti mi tukaj na Zahodu, ki
nam je največja bolečina, ko dobimo buško na glavi, ali si z vrati pripremo
prst na roki. Iskreno rečeno, mi tukaj nimamo pojma, niti o bolečini, niti o
zatiranju, čeprav smo do neke mere tudi sami zatirani od teh tavagit; še
posebej pa nimamo pojma o žrtvovanju in o tem, kaj pomeni nekaj postaviti
izpred sebe in svojega interesa.
Lahko pogledamo novice s terena, lahko preberemo poročila, vendar
menim, da ne moremo vedeti, kako je, če se nate zruši strop, če so tvoji otroci
ubiti pred tvojimi očmi, če tvoje starše pred tvojimi očmi raznese na komade,
če tvojo ženo zasujejo ruševine in se zaduši. Ali zares lahko čutiš kaj takega?
Res? Medtem ko se teroristi iz IDF-a veselijo in žvižgajo od veselja, kar je tudi
dokumentirano – v bistvu so tako arogantni in naduti, da se kar sami snemajo in
posnetke postavljajo na družbena omrežja.
V tem trenutku naj bo sram tiste muslimane, ki so volili za
določene politične stranke po celi Evropi. Kje so sedaj ti politiki, katerim
ste dali svoj glas in govorili, da boste s tem glasom pomagali muslimanom; da
ste izbrali manjše zlo? Kako lahko ti kuffar in tavagit pomagajo
muslimanom? Vidimo, kako jim lahko pomagajo, sedaj natanko vidite, kako bodo
pomagali muslimanom. Naj vam bo to opomin za prihodnje.
Zato priznam, da sem nezmožen postaviti samega sebe v njihove
čevlje. Prva od dveh stvari, ki jo lahko storim je, da prosim Allaha, naj jim
olajša in pokaže izhod iz te skušnjave.
Druga stvar – ki jo lahko storim in ki je morda še
enostavnejša od prve – je bojkot izraelskih podjetij in podjetij, ki podpirajo
Izrael.
Nekateri nevedni murdžiji bodo rekli, da je bojkot
sionistov haram (prepovedano), saj Poslanec Muhammed ﷺ tega domnevno ni
počel, temveč je z judi trgoval. To je bila vroča tema že pred skoraj
desetletjem, ko je IDF napadal Gazo, danes pa je še za kakšno stopinjo bolj
vroča. Takoj na začetku bom rekel, da kdor izmed muslimanov reče, da je bojkot
določene skupnosti, ki je v vojni z muslimani, prepovedan, ali je popoln
nevednež, ali pa ima prikrite motive.
Na kratko naj še omenim, da so murdžiji sekta v
islamu, ki je danes dokaj razširjena. Lahko rečemo, da je ta sekta najbolj
priljubljena pri vladarjih v t. i. muslimanskem svetu, saj dogmatika te sekte
ločuje dejanja od verovanja, kar pomeni, da oseba lahko dela, kar želi, četudi
so vsa njegova dejanja v nasprotju s predpisi islama in čeprav javno govori
proti tem predpisom, če samo reče, da veruje v Allaha, to ga po mnenju murdžij
še vedno naredi za muslimana. Zato je ta sekta tako priljubljena pri vsakem
arabskem vladarju, saj mirno lahko zamenja islamsko zakonodajo, potem pa le
pride na neko tiskovno konferenco, reče, da veruje v Allaha, pa je stvar
razrešena.
Kar se tiče judov v času Poslanca Muhammeda ﷺ, ti so bili pod
oblastjo muslimanov, ne obratno kot je primer danes.
Druga stvar, katero radi rečejo je, da muslimanski voditelji
tega niso dovolili. A tukaj ima takšen še dodaten problem. Če smatra te arabske
tavagit v t. i. muslimanskem svetu za muslimane, potem bodi pravi salafist,
čeprav vsi vemo, da takšen ne sledi selefu-salih: odidi k v svojemu
voditelju in ga pozovi, naj razglasi bojkot proti Izraelu, ali pa naj poskuša
razrešiti zadevo na še bolj učinkovit način. Pozovi ga, naj stori točno to, kar
je storil Poslanec Muhammed ﷺ. Izdajalci ummeta in ti lažni salafisti,
ki so v bistvu le nevedni murdžiji, se bojijo pomisliti, kaj je Poslanec
Muhammed ﷺ naredil z tistimi judi, ki so ga izdali, in ki so storili veliko
manj od tega, kar danes počnejo sionisti v Palestini. Preberi si zgodovino in
življenjepis Poslanca Muhammeda ﷺ, kaj se je zgodilo z Beni Nadir, ker so
poskušali ubiti Poslanca Muhammeda ﷺ. Kaj je storil Benu Kajnuka, ker so
napadli eno muslimanko, ne ker bi pobili na tisoče muslimank. Ali kaj je storil
z izdajalskimi Benu Kurejza, ker so prekršili sporazum, ki so ga imeli z
muslimani, in sicer prav v trenutku, ko so bili muslimani v Medini oblegani s
strani večjega števila arabskih plemen v bitki na Hendeku oziroma bitki Ahzab.
Še več, kako jih je zatem pregnal s Hajberja in zavzel njihove utrdbe.
In prav proti Benu Nadir vidimo znake bojkota.
Kaj sploh je bojkot? Bojkot je vršitev ekonomskega pritiska
na ciljno, običajno sovražno entiteto. Ko je sežgal in posekal njihove palme,
ko so se zatekli v svoje utrdbe, kaj drugega je to kot ekonomski pritisk? In
prav s tem povodom je bil razodet naslednji verz:
Kar ste posekali od palm, ali pa ste jih pustili stati na
koreninah – to je bilo z Allahovim dovoljenjem in da bi On ponižal grešnike. (Kur'an; 5:95)
Ibn Kajjim, Ibn Hazm, En-Nevevi in ostali klasični pravniki
so rekli, da je to dokaz o dovoljenosti uničenja plodonosnih dreves sovražnika,
pod pogojem, če bo to oslabilo ekonomsko stanje sovražnika. Ibn Hazm je rekel,
da je celo dovoljeno sežgati njihovo hrano, če bo to vodilo v pospešeno
oslabitev in predajo. Ibn Kajjim je rekel, če jih oslabi in razjezi, potem je
dovoljeno, ni pa dovoljeno uničevati plodonosnih dreves brez teh koristi, torej
iz golega vandalizma ali uničevanja samo zaradi uničevanja samega. V tem
primeru to ni dovoljeno.
Poanta je, da je prav nasprotno kot trdijo ti murdžiji,
Poslanec Muhammed ﷺ v številnih primerih vršil ekonomski pritisk na svoje
sovražnike, če je imel možnost za to. Seveda to ni v samem bistvu nič
posebnega. To je sredstvo, da se onemogoči sovražnika brez pretiranega
prelivanja krvi. To počnejo vse države in vse organizacije na svetu. Tudi ko
neke zahodne države želijo oslabiti in uničiti neko državo brez vojaškega
napada, najprej to poskušajo z mednarodnim bojkotom, ekonomskimi sankcijami ali
embargom. To ni nič nenavadnega, to je očitno nenavadno le nekaterim nevednim
in zavedenim murdžijem.
Ko je Poslanec Muhammed ﷺ usmeril Allahu prošnjo proti
mnogobožcem plemena Kurejš, je bila to du'a proti njihovemu ekonomskemu
sistemu: ''O, Allah! Pomagaj mi proti njim tako da jih zadane sedemletna
lakota, kakršna je bila v sedmih Jusufovih letih.'' Zatem so bili zadeti z
enoletno sušo, ki je uničila vse. Trpeli so tako hudo lakoto, da so začeli
jesti mrhovino.
Enako je bilo pri Poslancu Mojzesu ﷺ, ki je prav tako usmeril
du'a Allahu, naj uniči faraonov ekonomski sistem.
In Mojzes je rekel: “Gospodar naš! Zares si dal faraonu in
njegovim glavarjem razkošje ter imetje v življenju tostranstva. Gospodar naš!
Tako da bi oni odvračali od Tvoje poti. Gospodar naš! Uniči njihova imetja in
zapečati njihova srca, da ne bodo verovali, dokler ne vidijo bolečih muk!” (Kur'an; 10:88)
Gospodar naš! Uniči njihova imetja. Kaj to pomeni? Nekateri tolmači
Kurana pravijo, da se je za tem njihov pridelek spremenil v kamenje.
Voda in hrana ne pridejo v Gazo, saj je IDF blokiral vse
dostope, mejne prehode, dostop z morja in zračni prostor. Sionisti so
seznanjeni s konceptom ekonomskega pritiska, čeprav so v tem primeru šli še
dlje. Tega koncepta očitno ne razumejo samo določeni murdžiji, ki se
skrivajo za plaščem selefu-salih, in si očitno ne znajo kupiti živil v
trgovini, če ne dobijo navodil od določenih arabskih tavagit.
Te meje okrog Gaze so zapečatene s strani IDF-a, če pa niso z
njihove strani, potem so zapečatene s strani vojske arabskih tavagit. In
od teh voditeljev pričakujete, da vas bodo pozvali v bojkot Izraela?!
Muslimanom v Gazi ne pomaga nihče, razen Allah in to ni rečeno iz pozicije
šibkosti, to je rečeno iz pozicije moči in čvrstine, kajti Allah zadostuje
vernikom in Allah je Er-Rezzak, Tisti, ki oskrbuje, in El-Vehhab, Tisti, ki
obilno daruje. Allah oskrbuje ljudi Gaze, kakor je oskrboval Marijo, Jezusovo
mati, ko je bila v Jeruzalemu.
Kadarkoli bi Zaharija vstopil k njej v molilnico, je pri njej
našel oskrbo. Rekel je: "O, Marija! Od kod tebi to?" Rekla je:
"To je od Allaha. Resnično, Allah oskrbuje, kogar hoče, brez računa." (Kur'an; 3:37)
Allah oskrbuje muslimane v Gazi, od koder niti sami ne vedo,
in njihovim borcem daje moč in čvrstino, od koder niti sami ne vedo. A nekateri
debelušni murdžiji tukaj na Zahodu se ne morejo odpovedati niti
hamburgerju v McDonald'su. Toliko o čvrstini in ljubezni do Allaha in vernikov.
Z vsem tem kar se dogaja v Gazi, kaj bi lahko bil problem za
nekega običajnega muslimana, zakaj ne bi mogel izvršiti enostavnega, lahkega,
(za tiste, ki se bojijo, tudi po zahodnjaških zakonih) legalnega pritiska na
sovražnika? Kaj te ovira pri tem?
Kljub temu vidite izdajalce ummeta, kako se hitro
dvignejo v bran in začnejo lajati: ''Haram. Voditelji. Haram. Voditelji.''
Če si nevedni debelušni murdžij, ki ne zdrži brez Big
Maca iz podjetja, ki podarja brezplačne obroke hrane vojakom IDF-a, potem
oprosti, ampak mislim, da ti ni pomoči. Bodi vsaj tiho in pusti muslimane, ki
želijo vsaj malo pomagati svojim bratom in sestram v Palestini.
Poslanec Muhammed ﷺ je rekel, v hadisu, ki ga je
prenesel Enes ibn Malik: ''Borite se proti mnogobožcem s svojim imetjem,
življenjem in besedami.'' (zabeležili En-Nesai, Ebu Davud, Imam Ahmed. Ed-Darimi;
hadis je verodostojen)
Bojkot je ena od oblik tega bojevanja z imetjem.
Zaključil bom z dogodkom iz časa Poslanca Muhammeda ﷺ. Če
ničesar drugega ne boste vzeli od teh dokazov in argumentov o dovoljenosti
bojkota, bo ta primer zadostoval. Hadis je zabeležen v najverodostojnejši zbirki
hadisov Sahih El-Buhari pod zaporedno številko 4372, prenesel pa ga je Ebu
Hurejre.
Poslanec Muhammed ﷺ je poslal nekaj konjenikov proti Nedždu
in pripeljali so človeka iz plemena Benu Hanifa, ki se je imenoval Thumama bin
Uthal. Pritrdili (ali privezali) so ga na enega od stebrov džamije. Poslanec ﷺ
je prišel k njemu in rekel: "Kaj imaš (za povedati), o, Thumama?"
Odgovoril je: "Dobro misel imam, o, Muhammed! Če bi me ubil, bi ubil
osebo, ki je že nekoga ubila, in če bi me osvobodil, bi naredil uslugo tistemu,
ki je hvaležen, in če hočeš premoženje, potem me vprašaj, koliko bogastva
hočeš." Pustili so ga do naslednjega dne, ko mu je Poslanec ﷺ rekel:
"Kaj imaš, o, Thumama? Rekel je: "Kar sem ti rekel, tj. če bi me
osvobodil, bi naredil uslugo tistemu, ki je hvaležen." Poslanec ﷺ ga je
pustil do naslednjega dne, ko je rekel: "Kaj imaš, o, Thumama?" Rekel
je: "Imam, kar sem ti rekel." Na to je Poslanec ﷺ rekel:
"Izpustite Thumamo." Tako je (Thumama) odšel na vrt datljevih palm
blizu mošeje, se okopal in nato vstopil v mošejo ter rekel: "Pričam, da nihče
nima pravice biti čaščen, razen Allah, in pričam, da je Muhammed Njegov
poslanec! Prisežem pri Allahu, o, Muhammed! Na površini zemlje ni bilo obraza,
ki bi mi bil tako nevšečen kot tvoj, zdaj pa mi je tvoj obraz postal najljubši
obraz. Prisežem pri Allahu, nobena vera mi ni bila tako nevšečna kot tvoja,
zdaj pa mi je to najljubša vera. Prisežem pri Allahu, ni bilo mesta, ki mi je
bilo tako nevšečno kot tvoje mesto, toda zdaj mi je to najljubše mesto. Tvoja
konjenica me je zajela (v trenutku), ko sem nameraval opraviti umro (tj. manjše
romanje). Kaj sedaj meniš?" Poslanec ﷺ mu je dal dobro novico (mu čestital)
in mu ukazal, naj opravi umro. Ko je prišel v Meko, mu je nekdo rekel: "Sabauta
(spremenil si vero; tako so mnogobožci žaljivo rekli prvim muslimanom, ko so
sprejemi islam)?" Thumama je odgovoril: "Ne! Prisežem pri Allahu,
sprejel sem islam z Muhammedom, Allahovim poslancem. Ne, prisežem pri Allahu!
Niti eno pšenično zrno ne bo prišlo k vam iz Jemame, razen če bo Poslanec dal
svoje dovoljenje."
Poslanec ﷺ je bil v Medini, Kurejši so bili še vedno na
oblasti v Meki. Naša poanta dogodka je, da je bil Thumama iz Jemame, od koder
je prebivalstvo Meke dobivalo pšenico, tj. Meki so dobavljali osnovno živilo.
Thumama je bil eden od poglavarjev v Jemami, zato je še predobro vedel, kako so
Kurejši iz Meke preganjali Poslanca Muhammeda ﷺ in muslimane. Sedaj njegova
zvestoba leži pri muslimanih, zato je začutil, da mora nekaj storiti. In še
kako je nekaj storil! V svojih prvih dneh po sprejetju islama je naredil nekaj,
kar množice niso mogle narediti v desetletju. V svoje roke je vzel bojkot
Kurejšev.
Poleg vseh taktik in metod, s katerimi je Poslanec Muhammed ﷺ
vršil ekonomski pritisk na sovražnike, je hadis o Thumami jasen kot polna luna
sredi noči brez oblakov. To lahko pojasnimo v treh točkah.
- Thumama je bojkotiral Kurejše na najbolj jasen način in to tudi jasno napovedal.
- Po zaključku bojkota – ki je Kurejše spravil na kolena, da so sami prosili Poslanca Muhammeda ﷺ, naj posreduje pri Thumami, da dvigne ali sprosti bojkot – Poslanec Muhammed ﷺ nikoli ni kritiziral Thumama, zakaj jih je bojkotiral, in nikoli ni rekel, da je bojkot sovražnika haram (prepovedano).
- Poslanec Muhammed ﷺ nikoli ni rekel Thumami, zakaj jih je bojkotiral brez dovoljenja. Nikoli mu ni rekel, da bi najprej moral iskati dovoljenje od njega, ali se posvetovati z njim. Ni rekel, ko naslednjič storiš kaj takšnega, moraš vprašati za dovoljenje.
Poslanec Muhammed ﷺ nikoli ni zamolčal neke tako pomembne
stvari, pravzaprav ni molčal pri še manj pomembnih stvareh od te, kaj šele pri
tako pomembni stvari; to enostavno ni bila njegova metodologija pri poučevanju
svojih sledilcev.
Ta hadis je jasen pri vsej tej zadevi dovoljenosti bojkota in
iskanju dovoljenja od voditeljev.
Obstajata še ena pomembna točka glede bojkota.
Obstajajo vlade in entitete, ki so vpletene v aktivno borbo
proti muslimanom. Ni le haram (prepovedano) temveč je kufr
(nevera) poslovati z njimi na način, ki jim direktno pomaga pri njihovi borbi
proti muslimanom. To je po idžma'u (soglasju klasičnih učenjakov).
O, vi, ki verujete! Ne jemljite si judov in kristjanov za
pristne prijatelje in zaveznike. Oni so pristni prijatelji in zavezniki drug
drugemu. Kdor od vas si jih vzame za pristne prijatelje in zaveznike, je eden
izmed njih. Allah pa ne bo usmeril krivičnih ljudi na Pravo pot. (Kur'an; 5:51)
Muslimanom, ki imajo čisto razumevanje monoteizma in pravilno
razumevanje el-vela vel-bera (zvestoba in odrekanje), je to povsem
jasno.
Če ne smeš prodati grozdja nekomu, za katerega veš, da bo iz
njega naredil vino, in če ne smeš posoditi denarja nekomu, za katerega več, da
bo ta denar uporabljal za delanje grehov, kako je potem lahko dovoljeno
poslovati in prispevati k bogatenju entitet in podjetij, ki aktivno sodelujejo
pri pobijanju muslimanov?!
Tudi če z bojkotom nič ne storimo, je dovolj že to, da
pokažemo nestrinjanje s tem, kar počnejo določene države ali določena podjetja.
Na žalost so muslimani danes tako šibki, da ne zmorejo niti tega.
Včasih bojkot lahko tako pritisne na vlado, ki je vpletena,
da posreduje in olajša trpljenje muslimanov, seveda ne iz človekoljubnosti,
temveč iz golega ekonomskega interesa – a vsaj rezultat je očiten.
Včasih se z bojkotom opozori podjetja, ki sodelujejo in
podpirajo pobijanje, včasih pa lahko na ta način odvrnemo podjetja, ki bi morda
sprva želela podpreti masakre, vendar si rajši premislijo, ko vidijo izgube
drugih podjetij.
Tisti, ki pravijo, da bojkot ne deluje, ne poznajo realnosti.
Če želijo videti rezultat, naj pogledajo stanje podjetij na borzi, za katere je
bil razglašen poziv, naj se jih bojkotira. Samo Coca-Cola in McDonald's sta v
prvih tednih bojkota izgubila skupaj skoraj 100 milijard zaslužka. Starbucks je
moral zapreti številne poslovalnice predvsem v severni Afriki, saj so bile
njihove kavarne več tednov prazne. Ko je bojkot izvršen še bolj organizirano in
temeljito, lahko zruši vlade in režime.
A tudi če ne bi bilo nobenega efekta, že samo da našim bratom
in sestram ter njihovim otrokom namenimo podporo in sočutje ter jim povemo in
pokažemo, da stojimo za njimi, že to je nekaj; vsaj do takrat, ko bomo stali z
njimi in pred njimi z Allahovim dovoljenjem.
Čeprav v tej zadevi ni potrebno dobiti dovoljenja legitimnega
muslimanskega vladarja (velija, emirja ali kalifa), od katerega izmed teh
arabskih tavagit bi morali dobiti dovoljenje?! Preko 30 let ti tirani
varujejo meje sionistične okupacijske države.
In takšne ti mudržiji, ki se skrivajo za plaščem selefu-salih,
podpirajo. Zato vedno pravim, da so murdžiji v večini primerov intelektualno
zaostali, saj ne prepoznajo stvarnosti, v kateri živijo, vse to pa je samo
dodatek na njihovo skrenitev v akidi (osnovah vere).
H kateremu tagutu naj bi muslimani odšli in ga prosili
za dovoljenje bojkota? Ali mislijo na taguta, ki je nemuslimanom podaril
zemljo, katero so ashabi napojili s svojo krvjo in znojem? Ali mislijo
na taguta, ki je zaprl mejni prehod Rafa, da muslimani v Gazi ne dobijo
niti hlebca kruha, če tega ne dovolijo sionisti? Ali mislijo na taguta,
ki je na Arabskem polotoku pozaprl skoraj vse iskrene učenjake, da zatem v miru
lahko organizira koncerte in postavlja odre za ameriške prostitutke? Ali
mislijo na tavagit, ki opazujejo in gledajo, kako na tisoče muslimanov
masakrirajo, medtem ko so njihove vojske zaposlene samo s tem, da obvarujejo svoje
bedne prestole? Katerega voditelja imajo torej v mislih?
Bojkot Izraela in podjetij, ki podpirajo Izrael je močno
zaželen, vendar to ni rešitev.
Rešitev bo prišla z rokami čistih monoteistov, ki so preučili
suro Et-Tevba in suro El-Enfal. Rešitev bo prišla z rokami čistih monoteistov,
ki se učijo na primerih Poslanca Muhammeda ﷺ, ashabov in prvih generacij
muslimanov.
Komentarji
Objavite komentar