Preskoči na glavno vsebino

DELO V INSTITUCIJAH DEMOKRATIČNE DRŽAVE

Danes je pogosto nejasno, kaj je z ljudmi, ki delajo v določenih državnih službah, vendar niso zapleteni v sprejemanje zakonov, niti ne v njihovo izvajanje. Pogosto je nejasno, kje je pri vsem tem meja.

Vsekakor so neverniki tisti, ki so direktno vezani za sprejemanje zakonov (parlamentarci), tisti, ki sodijo po teh zakonih (sodniki) in tisti, ki vladajo po teh zakonih (predsedniki in vlada). Poleg tega tudi tisti, ki te zakone in režime z orožjem branijo (vojska) in tisti, ki neupoštevanje ter nespoštovanje teh zakonov in režimov kaznujejo (policija).

Vse mimo tega je vsekakor odvisno od dotične situacije in najpogosteje ni dejanje kufra (nevere).

Če oseba izvaja zakon na način, da ljudi kaznuje, če se tega zakona ne držijo, ali po tem zakonu sodi, potem je to izvajanje zakona vsekakor kufr.

Vendar, če nekdo samo deluje po teh zakonih, to nima veze z zadovoljstvom z njimi. Ustaviti se pri rdeči luči na semaforju ni kufr, dokler oseba tega ne počne iz spoštovanja do zakona. Nekateri pravijo: ''Moraš spoštovati zakon države, v kateri živiš.'' Ni tako! Kaj pomeni spoštovati in zakaj bi to moral?!

Spoštovanja (naklonjenosti, ljubezni) človeškega zakona od tebe ne zahteva niti tagut, ki ga je predpisal, kaj šele da bi to zahteval islam! Še več, če spoštuješ ta zakon, ki je v nasprotju z Allahovim zakonom, si pri Allahu kafir (nevernik). Ustaviti se pri rdeči luči je dovoljeno in ni dejanje, s katerim bi se izražalo spoštovanje do tagutskega zakona (zato to dejanje ni kufr niti širk), dokler je namen zaustavitve, da bi zaščitil sebe in druge pred nesrečo, ali z namenom, da bi se izognil denarni kazni.

Postal bi kafir le v primeru, če bi se pri rdeči luči na semaforju ustavil iz spoštovanja do tagutskega zakona. A kdo to počne?

Tudi nemuslimani se ne ustavijo pri rdeči luči na semaforju iz ljubezni do države ali iz spoštovanja do zakona. Če bi bilo tako, bi človek, ki se na odseku z omejitvijo 50 km/h, vozi 90 km/h, sam zavil na prvo policijsko postajo in priznal svoj ''greh''; nato pa bi seveda zahteval, naj ga kaznujejo, kajti prekršil je ta ''spoštovani'' zakon.

Torej v večini primerov teh zakonov ne spoštujejo niti tisti, ki so si jih izmislili. Če ne verjamete, le poglejte koliko parlamentarnih poslancev je že bilo obsojenih, ali pa so v sodnem postopku.

Torej, dejanja mimo predpisovanja (izmišljanja) zakonov, sojenja in vladanja z njimi, sojenja pred njimi (tožbe, pritožbe) in oboroženo varovanje ter izvajanje teh zakonov (vojska in policija), vse mimo tega je predmet preiskovanja in v večini primerov ni kufr.

Striktno gledano tudi oseba, ki se vozi po desni strani ceste, izvaja zakon. Vendar on ravna na ta način le zato, da se izogne nesreči, saj bi v nasprotnem primeru povzročil nered ali prometno nesrečo. Poleg tega, ali je sporno voziti po desni strani ceste? Ali islam zapoveduje, da se voziš po levi strani? In podobno je s številnimi drugimi stvarmi.

Ne tekfiri se oseba, ki dela na občini na oddelku za socialno pomoč ali gradbenih dovoljenj, niti oseba, ki dela v šolstvu (vrtec, šola, univerza), zdravstvu, gasilstvu, reševalci, kajti v tem ni prinašanja zakonov, niti varovanja, niti sojenja po njih, obračanja nanje za presojo itn.

Torej ni vsako ravnanje po zakonu enako kot spoštovanje zakona in izvajanje, ki pomeni zvestobo, kar osebo odpelje iz vere.

Če monoteist ne skače na policaje, ne pomeni, da jih ima rad!

Če ne rušiš države in ne trgaš ustave na ulici, ne pomeni, da se strinjaš z njo!

In če v žepu nosiš osebno izkaznico tagutske države, ne pomeni, da jo podpiraš.

Kakšno direktno vezo s kufrom države ima zdravnik pediater, profesor na gimnaziji, arhitekt na občini, računovodja v komunalnem podjetju ali poštar?!

A Allah najbolje ve.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

VSAKA PTICA LETI K SVOJI JATI

V današnjem času na internetu lahko zasledimo poplavo nekih t. i. podkasterjev ali svetovalcev, ki zase pravijo, da sledijo gibanju rdeče tabletke ( red pill movement ), kot so recimo Andrew Tate, Fresh & Fit, Mahdi Tijani, do neke mere tudi Jordan Peterson in podobni. Treba je poudariti, da so te njihove filozofije in pogledi na odnose med moškimi in ženskami le reakcija na feminizem, a če smo iskreni je tudi evropski feminizem reakcija na endemične predsodke do žensk v t. i. zahodni civilizaciji. Teorija rdeče tabletke na Zahodu ni nič novega, saj imajo dolgo zgodovino povezano s podcenjevanjem žensk s strani krščanstva, tj. s cerkvenimi pravili in dogmami. Teorija rdeče tabletke je v samem bistvu le ponovno rojstvo teh prezirajočih pogledov na ženske, ki so na Zahodu vedno obstajali. Razlika je le, da imajo danes oporno točko v nekih kvazi-znanstvenih ugotovitvah namesto v bibličnih besedilih, kot je bil to primer v preteklosti. V preteklosti so dokazovali z Evo in njenim domn...

RAZMIŠLJANJE O POGLAVJU EL-ASR

V tem kratkem poglavju, ki ga sestavljajo trije verzi, je predočen popoln program za človeško življenje s stališča islama. V njem je izkazana rdeča nit islamskega pojmovanja vere. V toku časa, v vseh stoletjih obstoja človeka je le ena civilizacija vzpostavila program koristen vsem skupinam ljudi. To poglavje predstavlja pot odrešitve, vse ostalo je propad in izguba. Imam Eš-Šafi'i je rekel: ''Če bi Allah razodel le to poglavje, bi zadostovalo.'' Pri času, resnično je človek na izgubi, razen tisti, ki verujejo in delajo dobro, ter si priporočajo resnico in si priporočajo potrpežljivost. (Kur'an; 103:1-3) Et-Taberani je z verodostojno/ sahih verigo prenašalcev zabeležil, da se dva moža izmed ashabov ne bi sestala, a da si pred razhodom ne bi recitirala tega poglavja. Zakaj? Kaj je v tem poglavju posebnega? Če bi gledali po čim večji nagradi in čim večjem blagoslovu, potem bi najbrž recitirali poglavje El-Fatiha ali El-Ikhlas, katerih nagrada za samo recitaci...