Salatul-istihara vsebuje zelo pomembne pomene tevhida, saj v tej molitvi Allaha, Vzvišenega prosimo z Njegovimi lepimi imeni in lastnostmi.
Allahu pripadajo najlepša imena, zato Ga molite z njimi. (Kur'an; 7:180)
Ko oseba klanja salatul-istihara, s prepričanjem spozna, da
ima svojega Gospodarja, ki podarja tistemu, ki od Njega prosi, in se odziva
tistemu, ki se obrne k Njemu. Allah je seznanjen s tem, kar ljudje nosijo v
srcu.
Reci: “Nihče med tistimi, ki so v nebesih in na Zemlji ne
pozna tistega, kar je ljudem nevidno in neznano, le Allah to ve.” (Kur'an; 27:65)
V salatul-istihara se nahajajo največji pomeni tevhida, saj se človek zaupa Allahu in se zanaša Nanj, da bo prinesel pravilno odločitev.
In le na Allaha naj se zanašajo verniki. (Kur'an; 9:51)
Ko Allah in Njegov poslanec zapovesta nekaj, vernik in
vernica nimata pravice, da bi glede tega ravnala po svoji presoji. (Kur'an; 33:36)
Oseba, ki klanja salatul-istihara vse prepušča Allahu, brez
pritoževanja in nepotrebnih opazk.
Resnično vse zadeve v celoti pripadajo Allahu. (Kur'an; 3:154)
Ibn Kajjim je rekel: ''Ta molitev v sebi vsebuje potrditev Njegovega
obstoja, potrditev Njegovih popolnih lastnosti, znanja, moči in volje, potrditev
Njegovega gospodarstva, prepuščanje vseh stvari Njemu, iskanje pomoči in
zanašanje Nanj, zapustitev zanašanja na samega sebe, odrekanje od vsakršne moči
poleg Njegove moči. Prav tako (vsebuje) človekovo priznanje svoje
nesposobnosti, da z gotovostjo oceni, kaj je zanj bolje in kaj je zmožen storiti,
četudi si to želi, ter da je vse v rokah njegovega Gospodarja, Stvarnika, Resničnega
Boga, ki je Edini vreden čaščenja.'' (Zadul-me'ad, Ezkarus-sefer)
Allah je prepovedal vedeževanje in prerokovanje, ko je ljudem razodel in za način življenja določil islam. Razodel je, da so to znaki širka, nesreče in neobstoja tevhida pri posameznem človeku. Allah je muslimanom to nadomestil z istiharo, ki je sestavljena iz dveh rekatov in dove, ter pojasnil, da je to vid tevhida in uspeha; veza z Allahom, Vsevednim (El-Alim) in O vsem obveščenim (El-Khabir), ki Edini prinaša srečo in mimo Katerega nihče ne more odstraniti nesreče.
Komentarji
Objavite komentar