Preskoči na glavno vsebino

STANJE VEČINE LJUDI

Odpadništvo od islama v kufr (nevero), se včasih zgodi z zapuščanjem islama in sprejetjem neke druge religije kufra, včasih pa na način, da oseba zagreši eno od negacij islama (navakidul-islam), medtem ko še naprej prakticira islamske obrede – pa ga ljudje še naprej smatrajo za muslimana, čeprav ni od njih. To je zelo resna zadeva, ki se mora dobro preučiti, saj le na ta način zmoremo razlikovati med hakk vel-batil (resnico in zablodo), huda vel-dalal (usmeritvijo in stranpotjo). In prav to je nejasno velikemu številu ljudi, razlog pa je džehl (neznanje) v pogledu stvari, ki rušijo islam osebe in tudi zaradi nepoznavanja riddeta (odpadništva).

Človek misli, da je musliman, če opravlja nekatere islamske obrede, pa četudi nato zagreši nekaj od mukeffirat (besede in dejanja, ki peljejo osebo iz vere) – in to mišljenje je fasid (nepravilno).

Razlog za to je nepoznavanje resničnega islama in njegovega nasprotja. To je dejansko stanje in stvarnost, v kateri danes živi veliko število ljudi, ki ne razlikujejo med resnico in zablodo, niti med usmeritvijo in stranpotjo, in tako dajejo opis islama tistim, ki opravljajo nekatere islamske obrede, pa četudi nato zagrešijo tisoč navakid (negacij islama). Takšni ne vedo, da je oseba, ki se poziva na islam in opravlja nekatera dejanja čaščenja, pa zatem zagreši negacijo islama, kot oseba, ki opravi vudu (abdest, obredna čistoča), ga zatem izgubi, pa tako ne bo ostala oseba, ki ima abdest. Enako pri osebi ne bo ostala sled islama, ko zagreši eno od negacij islama.

Islam ni le prazen poziv niti skupek kontradiktornosti. Tako v tem našem času slišiš ljudi govoriti: ''Ta je musliman, vendar je komunist.'' Drugi: ''Ta je musliman, vendar je sekularist, ali liberalec ali demokrat ali nacionalist, ali se posmehuje islamu in njegovim predpisom, ali misli, da islamski šeriat ni uporaben oz. prikladen za današnji čas.'' Kako je takšen lahko musliman?!

Islam je vera resnice in iskrenosti, islam je predanost izključno Vzvišenemu Allahu s tevhidom (monoteizmom), podrejanje Njemu s pokornostjo in odrekanjem od širka (politeizma) ter njegovih pripadnikov. Islam je popolna celota, ki se ne deli - morajo se vzpostaviti vsi njegovi obredi in predpisi, ter se oddaljiti od negacij islama. Islam je vera, država, čaščenje, zakon, sodba, dejanja, pozivanje, borba na Allahovi poti. Islam je sodnik vsakemu dejanju in govoru.

Človek ne bo musliman le zaradi tega, ker se pripisuje islamu, če je pri njem prisotno nekaj od kufra (nevere), kar negira islam osebe, kakor ni zadosti le hvaliti islam in ga priznavati, potem pa ne živeti po njegovih predpisih.

Danes je veliko tistih, ki se pripisujejo islamu, vendar je muslimanov – v pravem smislu besede – malo. Danes veliko slišimo in beremo o pohvalah na račun islama in islamskega šeriata ter njegovega sodstva. Ko pa se vrnemo na vzpostavitev islama v življenju in družbi, bomo našli ogromno razdaljo med pravim islamom in med velikim številom tistih, ki ga hvalijo in priznavajo.

Od jasnega zulma (krivice) in zablode je, ko damo ime islama tistemu, ki si ga ne zasluži, samo zato ker se poziva na islam, ga hvali ali ga priznava, vendar je daleč od njega v dejanjih in govoru.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

VSAKA PTICA LETI K SVOJI JATI

V današnjem času na internetu lahko zasledimo poplavo nekih t. i. podkasterjev ali svetovalcev, ki zase pravijo, da sledijo gibanju rdeče tabletke ( red pill movement ), kot so recimo Andrew Tate, Fresh & Fit, Mahdi Tijani, do neke mere tudi Jordan Peterson in podobni. Treba je poudariti, da so te njihove filozofije in pogledi na odnose med moškimi in ženskami le reakcija na feminizem, a če smo iskreni je tudi evropski feminizem reakcija na endemične predsodke do žensk v t. i. zahodni civilizaciji. Teorija rdeče tabletke na Zahodu ni nič novega, saj imajo dolgo zgodovino povezano s podcenjevanjem žensk s strani krščanstva, tj. s cerkvenimi pravili in dogmami. Teorija rdeče tabletke je v samem bistvu le ponovno rojstvo teh prezirajočih pogledov na ženske, ki so na Zahodu vedno obstajali. Razlika je le, da imajo danes oporno točko v nekih kvazi-znanstvenih ugotovitvah namesto v bibličnih besedilih, kot je bil to primer v preteklosti. V preteklosti so dokazovali z Evo in njenim domn...

RAZMIŠLJANJE O POGLAVJU EL-ASR

V tem kratkem poglavju, ki ga sestavljajo trije verzi, je predočen popoln program za človeško življenje s stališča islama. V njem je izkazana rdeča nit islamskega pojmovanja vere. V toku časa, v vseh stoletjih obstoja človeka je le ena civilizacija vzpostavila program koristen vsem skupinam ljudi. To poglavje predstavlja pot odrešitve, vse ostalo je propad in izguba. Imam Eš-Šafi'i je rekel: ''Če bi Allah razodel le to poglavje, bi zadostovalo.'' Pri času, resnično je človek na izgubi, razen tisti, ki verujejo in delajo dobro, ter si priporočajo resnico in si priporočajo potrpežljivost. (Kur'an; 103:1-3) Et-Taberani je z verodostojno/ sahih verigo prenašalcev zabeležil, da se dva moža izmed ashabov ne bi sestala, a da si pred razhodom ne bi recitirala tega poglavja. Zakaj? Kaj je v tem poglavju posebnega? Če bi gledali po čim večji nagradi in čim večjem blagoslovu, potem bi najbrž recitirali poglavje El-Fatiha ali El-Ikhlas, katerih nagrada za samo recitaci...

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (1. del)

Pregledali bomo poglavje o postu iz knjige Zad el-Mustaqni. Avtor je Šarafuddin Musa ibn Ahmed El-Hadžavi. Besedilo je sestavljeno na podlagi izpiskov iz serije predavanj šejha Ahmeda Musa Jibrila pod naslovom The Comprehensive Fiqh of Fasting . Preučevanje klasičnih del uleme, ki so nas prehiteli v veri, je jedro našega razumevanja vere, saj se na ta način seznanimo s strukturiranim študijem v klasičnem stilu. KAJ JE FIQH? Fiqh je v bistvu islamska pravna praksa, fiqh jezikovno pomeni razumevanje nečesa ali znanje o nečem. Šeriatski pomen fiqha je izpeljava verskih predpisov, ki se vežejo na dejanja tistih, ki so jim določena dejanja predpisana v smislu, kaj je za nekoga haram, halal, mustehab, mekruh itn. Najplemenitejše znanje je zagotovo znanje o aqidi in tevhidu, kajti v tem znanju leži razlika med večnim ognjem in večnim rajem. To je veliki fiqh, nekateri učenjaki ga imenujejo el-fiqh el-ekber. Za aqido in tevhidom je po pomembnosti el-fiqh el-asghar, ki se nanaša na hara...