Šejh Muhammed ibn Abdul-Vehhab, naj se ga Allah usmili, je v delu Ed-Dureru-s-Senijje, v drugi knjigi, na 31. strani, rekel:
V imenu Allaha, Milostnega, Usmiljenega. Zahvala pripada
Gospodarju svetov, naj Allah blagoslovi prvaka poslancev, vodjo bogaboječih.
Vprašal si, naj se te Allah usmili, da ti napišem govor, s katerim ti bo Allah
dal, da ti bo koristen. Najprej ti svetujem posvečanje pozornosti na to, s čimer
je Muhammed sallallahu alejhi ve sellem, prišel od Allaha, Slavljenega
in Vzvišenega.
On je zares prišel od Allaha s tem, kar je potrebno ljudem, pa ni izpustil ničesar od tega, kar približuje Allahu in Njegovemu raju, a da tega ni zapovedal, niti ni izpustil ničesar, kar oddaljuje od Allaha in približuje Njegovi kazni, a da jim tega ni prepovedal ter jih na to opozoril, in vzpostavil je argument nad Njegovimi stvaritvami do Sodnega dneva. Po poslanstvu Muhammeda, sallallahu alejhi ve sellem, nihče nima opravičila pri Allahu.
‘Azze ve Dželle je o njem in o njegovih bratih poslancih rekel: “Mi smo
ti razodevali enako, kot smo razodevali Noetu in glasnikom vere za njim …“ do
Njegovega govora: “ … da ne bi imeli ljudje po poslancih pri Allahu
nobenega opravičila več. In Allah je Vsemogočen, Najmodrejši.“ (Kur’an;
4:163-165)
Največje, s čimer je prišel od Allaha, in tisto, kar je
najprej zapovedal ljudem, je tevhidullah (delanje Allaha Edinega;
monoteizem) v čaščenju Njega Edinega, ki nima družabnika, in iskreno izkazovanje
vere Njemu Edinemu, kakor je rekel ‘Azze ve Dželle: “O, ti, pokriti!
Vstani in opozarjaj. In poveličuj svojega Gospodarja.“ (Kur’an;
74:1-3) Pomen: “In poveličuj svojega Gospodarja,“ je: Poveličuj
svojega Gospodarja s tevhidom in iskrenim usmerjanjem čaščenja Njemu
Edinemu, ki nima družabnika, in to je pred zapovedjo molitve, zekata,
posta, romanja in drugih obredov islama. A pomen: “Vstani in opozarjaj,“ je:
Opozarjaj na širk (mnogoboštvo, politeizem) pri čaščenju Allaha Edinega,
ki nima družabnika, in to je pred opozorilom na prešuštvo, krajo, obresti, nepravičnost
ljudi in drugih grehov poleg teh.
In to je temelj, to je največji temelj vere in najobveznejši,
zaradi katerega je Allah ustvaril stvaritve, kakor pravi Vzvišeni: “In nisem
ustvaril džinnov in ljudi razen zato, da Mene častijo.“ (Kur'an,
51:56) In zaradi tega je Allah poslal poslance in razodel Knjige, kakor je
Vzvišeni rekel: “Vsakemu ljudstvu smo poslali poslanca: 'Častite Allaha in
izogibajte se taguta.' “ (Kur'an; 16:36) In zaradi tega so se ljudje
ločili na muslimane in nevernike.
Kdor k Allahu na Sodnem dnevu pride kot muvehhid
(monoteist), ki Mu ničesar ni pridruževal, bo vstopil v Raj, a kdor k Njemu
pride s širkom (mnogoboštvom, politeizmom), bo vstopil v Ogenj, pa
četudi je bil (navidezno) od najbolj pobožnih ljudi, in to je pomen tvoje
izgovorjave LA ILAHE ILLALLAH. In zares je Bog Tisti, komur se usmerja
molitev (dova), komur se zaupa za pridobivanje koristi in odbijanje
škode, pred kom se strahuje in na koga se zanaša.
Komentarji
Objavite komentar