Preskoči na glavno vsebino

KDAJ VLADAR POSTANE KIP?

Obstaja razlika med pravilnim pokoravanjem vladarju, ki je musliman (velijjul-emru), in med prepovedanim čaščenjem vladarja.

Ali so vladarji postali kipi našega časa?

Najnevarnejša stvar, ki so jo sprejeli tisti, ki poveličujejo vladarje in jih hvalijo, ni le sam poziv v pokoravanje vladarju, temveč jemanje vladarja za božanstvo, pa če to priznajo ali ne. Vladar tako postane edini, ki zapoveduje in prepoveduje, edini sodnik, edini, kogar se posluša in komur se pokorava, nihče pa ne sme odbiti njegovega ukaza, niti njegovi presoji ne sme nič dodati.

Zares so to faraonske parole.

Kažem vam le tisto, kar vidim da je prav in vodim vas zgolj na pravo pot. (Kur’an; 40:29)

Jaz sem vaš najvišji gospodar! (Kur'an; 79:24)

Današnji vladarji so zavladali nad življenjem ljudi. Tako se v imenu vladarja preliva kri muslimanov.

V njegovem imenu se dvigne orožje proti muslimanom, katerih kri in življenje je v osnovi prepovedano.

V njegovem imenu se prestopajo vse meje zla, odvzema imetje in dela nered.

V njegovem imenu se zapre iskren učenjak, a grešnik pusti na miru, položaj pa se daje prevarantu.

V njegovem imenu se za hrbet meče zastava resnice in vzdiguje zastava zablode in nevere.

V njegovem imenu se podpirajo televizijski programi razvrata, a zapirajo džamije.

V njegovem imenu se zapušča šeriat, a izvaja sistem kufra (nevere).

V njegovem imenu se za dvigovanje križa vodi borba proti džihadu, a ubijajo se mudžahidini.

V njegovem imenu je vernik postal sovražnik, a nevernik pristni prijatelj.

V njegovem imenu se delijo ozemlja muslimanov, a odpirajo za izdajalce ter nevernike.

In kaj je ostalo za Allaha?

Če nam je naš Glasnik vere sallallahu alejhi ve sellem prepovedal, da bi se ga povzdigovalo: ‘’Ne povzdigujte me, kakor so kristjani povzdignili Marijinega sina. Zares sem jaz samo suženj, pa recite: Allahov suženj in Njegov poslanec.’’

In prepovedal je besede: ‘’Kaj hoče Allah in ti?’’

Kaj potem reči za tistega, ki ga je za vladarja postavil nevernik, da skrbi za njegove interese; kaj reči za tistega, ki od islama in Poslančeve zapuščine nima ničesar, le da se sklicuje na islam in se pripisuje muslimanom.

Kako je danes takšen lahko postal božanstvo, ki se časti poleg Allaha?! Kar ta vladar dovoli, to dovolijo tudi oni. In kar vladar prepove, to prepovedo tudi oni, pa četudi je v nasprotju s tem, kar je dovolil ali prepovedal Allah.

Kako je njegovo hotenje in njegova želja postala najpomembnejša stvar? Kako smo prišli do tega, da imajo njegove odločitve prednost pred Allahovim zakonom in Njegovo sodbo?

Kako se lahko vladarjevi sodbi in zakonu daje prednost pred sodbo Allaha in Njegovega Poslanca, sallallahu alejhi ve sellem?

Mar naj se zapusti Allahov veliki šeriat in Njegova sodba, zaradi neke zmotljive človeške duše, zaradi nekega šibkega telesa, sestavljenega iz minljive tekočine?!

Prisežem pri Allahu, to ni bila smer Allahovega Poslanca sallallahu alejhi ve sellem, niti smer njegovih ashabov.

O, moj Gospodar! V Tvojem imenu se odrekam vseh teh vladarjev in vseh tistih, ki jim pomagajo in jih zagovarjajo.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (1. del)

Pregledali bomo poglavje o postu iz knjige Zad el-Mustaqni. Avtor je Šarafuddin Musa ibn Ahmed El-Hadžavi. Besedilo je sestavljeno na podlagi izpiskov iz serije predavanj šejha Ahmeda Musa Jibrila pod naslovom The Comprehensive Fiqh of Fasting . Preučevanje klasičnih del uleme, ki so nas prehiteli v veri, je jedro našega razumevanja vere, saj se na ta način seznanimo s strukturiranim študijem v klasičnem stilu. KAJ JE FIQH? Fiqh je v bistvu islamska pravna praksa, fiqh jezikovno pomeni razumevanje nečesa ali znanje o nečem. Šeriatski pomen fiqha je izpeljava verskih predpisov, ki se vežejo na dejanja tistih, ki so jim določena dejanja predpisana v smislu, kaj je za nekoga haram, halal, mustehab, mekruh itn. Najplemenitejše znanje je zagotovo znanje o aqidi in tevhidu, kajti v tem znanju leži razlika med večnim ognjem in večnim rajem. To je veliki fiqh, nekateri učenjaki ga imenujejo el-fiqh el-ekber. Za aqido in tevhidom je po pomembnosti el-fiqh el-asghar, ki se nanaša na hara...

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (2. del)

Avtor je začel z besedami: يَجِبُ صَوْمُ رَمَضَانَ بِرُؤْيَةِ هِلَالِهِ Post v ramadanu postane obvezen, ko je viden hilal (naraščajoči lunin srp). To je izjava. Avtor je želel opozoriti na dvoje. Najprej je želel poudariti, da je ramadan obvezen (vadžibun). Nato pa tudi izpostavil, da se post začne z videnjem naraščajočega luninega srpa. Čeprav so vsi vadžibi obvezni, so nekateri na različnih ravneh. Nekateri vadžibi so na ravni rukn, nekateri pa na nižji ravni, običajno so to vadžibi, o katerih se ulema razhaja, ali pa se ne štejejo za rukn, kajti če pri nekem dejanju čaščenja izpustite rukn, bo celotno čaščenje zavrnjeno. To je hujše kot izpustiti običajen vadžib, čeprav sta oba obvezna. Torej, če ulema reče, da je nekaj rukn v veri ali rukn v čaščenju, boste v tem zelo težko našli razhajanje med učenjaki. Na primer sedžda je rukn v molitvi, brez katere molitev ni sprejeta. Recitiranje sure El-Fatiha v molitvi je vadžib, vendar so se učenjaki razšli glede vprašanja, ali je...