Preskoči na glavno vsebino

MUHAMMED V BIBLIJI

Ideja, da Biblija vsebuje napovedi o prihodu Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem lahko preseneti številne ljudi. Ni težko razumeti zakaj, saj ljudje Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem na splošno dojemajo kot človeka, ki nima nobene zveze s svetopisemskimi preroki in prerokbami. Vendar po natančnejšem pregledu Muhammedovega sallallahu alejhi ve sellem življenja postane jasno, da je vzdrževal osnovna načela, s katerimi so prišli svetopisemski preroki in k tem vodil milijone ljudi. Prav tako zaradi Muhammedovih sallallahu alejhi ve sellem naukov milijarde muslimanov, od njegovega časa pa vse do danes, globoko spoštujejo osebe kot so Jezus, Mojzes in Abraham.

V tem besedilu boste odkrili, da tako Stara zaveza kot tudi Nova zaveza vsebujeta številne verze, ki opisujejo prihod novega preroka. Poleg tega bodo verzi iz same Biblije jasno pokazali, da je ta prerok prav Muhammed sallallahu alejhi ve sellem.

Najprej se bomo osredotočili na 42. poglavje knjige Izaija v Stari zavezi.

O ČEM GOVORI IZAIJA 42?

42. poglavje knjige Izaija sama sebe opisuje kot prerokbo o prihodnosti. Bog pravi:

Glejte, prejšnje reči so se uresničile, oznanjam pa nove reči. (Izaija 42,9)

Bog poglavje začenja tako, da našo pozornost obrne na zelo posebno osebo, ki jo bo poslal. To osebo opisuje kot

Moj služabnik, ki ga podpiram, moj izvoljeni, ki se ga veseli moja duša. (Izaija 42,1)

Tukaj so omenjena tri imena Poslanca Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem – služabnik, izvoljeni in ki se ga veseli moja duša.

Knjiga Izaija je bila originalno napisana v hebrejščini. Arabščina in hebrejščina imata veliko skupnih besed, saj sta oba jezika semitska. Izaija za služabnika uporabi hebrejsko besedo ebed, arabska beseda za služabnika pa je abd. Poslanec Muhammed sallallahu alejhi ve sellem je znan kot Božji služabnik, v arabščini abdullah.

Izvoljeni v arabščini je Mustafa. To je še eno ime Poslanca Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem.

Tisti, ki se ga Bog veseli, nam kaže, da ima to osebo Bog rad. Habibullah v arabščini, kar pomeni Ljubljen od Boga, je prav tako eno od imen Poslanca Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem.

LOKACIJA TE POSEBNE OSEBE

V Izaiji Bog razkrije tudi lokacijo te posebne osebe, ko pravi:

Vzklikajo naj puščava in njena mesta, vasi, ki v njih prebiva Kedár, vriskajo naj prebivalci na pečinah (Sela), oglašajo naj se z vrhov gorá. (Izaija 42,11)

Tukaj sta uporabljeni dve ključni besedi: Kedar in Sela, ki skupaj natančno določita lokacijo te posebne osebe. Od vseh besed na zemlji, s katerimi bi Bog lahko navdihnil Izaijo, je poudarek na lokaciji Kedarja in Sela, zato moramo biti še posebej pozorni.

Kdo je Kedar in kje se je naselil? Stara zaveza nam pravi, da je bil Kedar eden od Izmaelovih sinov.

To so imena Izmaelovih sinov, imena po redu rojstev: Izmaelov prvorojenec Nebajót, potem Kedár, Adbeél, Mibsám. (Geneza 25,13)

Izmael je eden od sinov Poslanca Abrahama (mir z njim). Stara zaveza nam pravi, da je Izmael živel na ozemlju imenovanem Paran:

Živel je v paránski puščavi. Mati pa mu je dobila ženo iz egiptovske dežele. (Geneza 21,21)

Številni krščanski tolmači Biblije so mnenja, da je Paran v Arabiji. Iz Clarkovega komentarja Biblije: "Prebival je v puščavi Parana – na splošno se trdi, da je bil to del puščave, ki je pripadal rimski provinci Arabiji (Arabia Petraea) v bližini Sinajske gore; in kaže, da je to njen soglasen pomen v svetih besedilih."

Še več, tudi Strongov slovar Biblije nam pravi: "H6290, Paran, puščava Arabije."

Tudi potomcem Izmaela, ki so znani kot Izmaelci, lokacijo lahko določimo v Arabijo. Glede na Harperjev slovar Biblije se termin Izmaelci uporablja kot sinonim za termin Midjánci. To lahko vidimo iz zgodbe o Jožefu v Genezi:

Midjánci pa so Jožefa prodali v Egipt Potifárju, faraonovemu dvorjanu, načelniku telesne straže. (Geneza 37,36)

Jožefa so pripeljali v Egipt in kupil ga je faraonov dvorjan Potifár, poveljnik telesne straže, Egipčan, iz rok Izmaelcev, ki so ga pripeljali tja. (Geneza 39,1)

Torej ti dve skupini, Midjánci in Izmaelci, se uporabljata izmenjaje. Vemo, da se svetopisemski Midján geografsko nahaja na zahodu Arabije. Primerjajte tipičen svetopisemski zemljevid z modernim zemljevidom.

Tudi Kedar in njegovi sinovi so specifično vezani prav za Arabijo:

Izrek o Arabiji: V gozdu boste zvečer prenočili, na poteh Dedánovcev ... In konec bo vse kedárske slave. (Izaija 21,13-16)

Arabija in vsi kedárski knezi so imeli kupčijske zveze s tabo: za jagnjeta, ovne in kozle so sklepali kupčije s teboj. (Ezekiel 27,21)

Učenjak Stare zaveze Charles Foster o Kedarju pravi: "Namreč ozemlje Kedarja, katerega bo vsak bralec, ki je seznanjen z arabsko geografijo, prepoznal kot najbolj natančen oris področja Hidžaz (zahod Arabije), vključno z njegovima znanima mestoma Meka in Medina."

Če povzamemo, ugotovili smo, da so se Izmael in njegovi potomci, zlasti Kedar, naselili v Arabiji.

Čeprav je res, da Arabija predstavlja široko geografsko regijo, beseda Sela precizno določa točno lokacijo. Mesto, o katerem je govor, je pravzaprav mesto Medina, saj je Sela ime znane gore v Medini. Medina je mesto Poslanca Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem.

Vredno je omeniti, da se družinskemu drevesu Poslanca Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem lahko sledi vse nazaj do Poslanca Abrahama (mir z njim), in sicer preko Kedarja.

JUDOVSKA PLEMENA MEDINE

Pomembna točka vredna omembe je, da je zgodovinsko znano, da so bila v Medini pred prihodom Poslanca Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem prisotna različna judovska plemena. To dejstvo beležijo tako judovski zgodovinarji, kot tudi islamska zgodovina. Ameriški zgodovinar Salo Baron, najbolj znan zgodovinar Judov svoje generacije, je v svoji knjigi 'Social and Religious History of the Jews' zabeležil: "Judovska prisotnost in vpliv v regiji je v prvih nekaj stoletjih našega štetja stalno rasel. Proces je utemeljen s solidnim simpatičnim omenjanjem Judov in judovstva v predislamski arabski literaturi. Do šestega stoletja je bilo jasno, da so judovska plemena dominirala Jatribu (Medini)."

Tako se postavlja vprašanje, zakaj so bila v Medini prisotna številna judovska plemena? Odgovor je, da so se učeni Judje zavedali te prerokbe v Izaiji in so s hrepenenjem čakali na prihod novega poslanca. Zgodovina beleži dejstvo, da kadarkoli se je v Medini pojavil spor med Judi in Arabci, so Judje svoje poganske arabske sosede opominjali z besedami: "Ko pride naš poslanec, vas bomo uničili."

To potrjuje tudi Kur'an. Bog pravi:

Mar jim ni znamenje, ker ga poznajo učenjaki izmed Izraelovih otrok? (Kur'an; 26:197)

KAJ BO PRINESLA TA POSEBNA OSEBA?

V Izaiji nas Bog obvešča, da bo ta posebna oseba prinesla nekaj novega. Človeštvu je rečeno:

Pojte GOSPODU novo pesem, njegovo hvalnico s konca zemlje. (Izaija 42,10)

Ta izjava nova pesem pomeni nov zakon, nov način čaščenja. Točno to predstavlja islam. Poudarek na novi pesmi pomeni petje hvale Bogu po celi zemlji. Kur'an se odpre z izjavo: Vsa hvala pripada Allahu, Gospodarju vseh svetov, katero muslimani po celem svetu vsak dan recitirajo v svojih molitvah.

Nekateri kristjani verjamejo, da je Izaija prerokba o Jezusu (mir z njim). Ko analiziramo Jezusovo (mir z njim) življenje, kakor je prikazano v Novi zavezi, bomo videli, da to ne more biti res. Nova pesem se ne more nanašati na Jezusa (mir z njim), saj ni prinesel ničesar novega, temveč je potrdil Mojzesov zakon, ki je bil že prisoten. V Evangeliju po Mateju je Jezus rekel:

Ne mislite, da sem prišel razvezat postavo ali preroke; ne razvezat, temveč dopolnit sem jih prišel. (Matej 5,17)

Jezus se je v svojem življenju pokoraval in sledil Mojzesovi postavi. Jezus ni pel nove pesmi; pel je Mojzesovo pesem iz Tore. Še več, Jezusovi apostoli so prav tako sledili Mojzesovi postavi, tudi ko je Jezus odšel. V Apostolskih delih nam je rečeno, da so apostoli za usmeritev gledali v Toro:

Mojzes ima namreč že od davnih rodov svoje oznanjevalce po vseh mestih. (Apostolska dela 15,21)

KOMU BO POSLAN?

V Izaiji Bog poudarja univerzalno misijo prihajajoče osebe, ko omeni, da bo

... za zavezo ljudstvu in za luč narodom (gentiles, pogani, nejudje). (Izaija 42,6)

Pogan pomeni nejud. Kur'an potrjuje, da je bil Poslanec Muhammed sallallahu alejhi ve sellem poslan celotnemu človeštvu, tako Judom kot poganom. V Kur'anu nam Bog pravi:

In poslali smo te celotnemu človeštvu kot prinašalca radostnih vesti in opominjevalca, vendar se večina ljudi tega ne zaveda. (Kur'an; 34:28)

Verz v Izaiji ne more veljati za Jezusa, saj v Evangeliju po Mateju Jezus pravi:

Poslan sem le k izgubljenim ovcam Izraelove hiše. (Matej 15,24)

V Izaiji Bog pravi:

Popeljal bom slepe po poti, ki je ne poznajo, po stezah, ki jih ne poznajo, jih bom vodil. (Izaija 42,16)

Arabski pogani v času Poslanca Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem povsem ustrezajo temu opisu, saj jim pred Muhammedom sallallahu alejhi ve sellem ni bil poslan poslanec. Kur'an je priča temu, saj Bog pravi, da je bil Muhammed poslan

... da bi opozoril narod, kateremu pred teboj ni prišel noben svarilec. (Kur'an; 32:3)

Verz v Izaiji ne more veljati za Jezusa, saj so njegovi ljudje, Izraelčani, že prejeli Toro in številne poslance od Boga. Tukaj je le nekaj poslancev, ki so bili poslani Izraelčanom, vse do in vključno z Jezusom (mir z njim): Mojzes, Aron, Jozue, Samuel, Natan, David, Salomon, Miha, Hošéa, Amos, Mihej, Elija, Elizej, Jona, Izaija, Joel, Habakuk, Sofonija, Jeremija, Ezekiel, Daniel, Agej, Zaharija, Malahija, Jezus.

V Izaiji Bog poudarja, da bo ta posebna oseba poslana ljudem

... ki zaupajo v malike, ki pravijo ulitim podobam: "Vi ste naši bogovi!" (Izaija 42,17)

Celotna Arabija je bila na začetku Muhammedovega sallallahu alejhi ve sellem poslanstva sestavljena iz malikovalcev. Ponovno se to ne more nanašati na Jezusa (mir z njim), saj so bili njegovi ljudje, Izraelčani, monoteisti in ne malikovalci.

Še več, Jezus (mir z njim) je svojim apostolom izrecno rekel, naj se izogibajo malikovalskih poganov, kar je pravo nasprotje temu, kar je Bog napovedal v Izaiji. Evangelij po Mateju nam pravi:

Teh dvanajst je Jezus poslal in jim naročil: "Ne hodíte na pot k poganom." (Matej 10,5)

BOJEVNIK, KI SE BO BORIL PROTI BOŽJIM SOVRAŽNIKOM

V Izaiji Bog pravi, da bo ta posebna oseba bojevnik in

... kakor junak, vzbuja gorečnost kakor bojevnik, zaganja bojni vik in krik, nad sovražniki se izkazuje kot junak. (Izaija 42,13)

Skozi zgodovino je Bog strogo obračunal s tistimi, ki jim je bila poslana usmeritev, vendar so vztrajali v neveri. Poslanec Muhammed sallallahu alejhi ve sellem se je boril v številnih bitkah proti malikovalcem, Božjim sovražnikom, na koncu pa jih je tudi premagal.

Za primerjavo, Jezus (mir z njim) ni premagal svojih sovražnikov, po mnenju kristjanov so ga križali. Še več, Jezusa ni zanimalo bojevanje in ni bil bojevnik, glede na Novo zavezo je bil pacifist. Govoril je stvari, ko so:

Vsi, ki primejo za meč, bodo z mečem pokončani. (Matej 26,52)

In:

Moje kraljestvo ni od tega sveta. Ko bi bilo moje kraljestvo od tega sveta, bi se moji služabniki bojevali. (Janez 18,36)

KAJ BO DOSEGEL?

V Izaiji Bog navede seznam pomembnih dosežkov te posebne osebe. Glavni od teh govori o malikovalcih:

Umaknili se bodo nazaj, popolnoma osramočeni. (Izaija 42,17)

Ne le da je Poslanec Muhammed sallallahu alejhi ve sellem osvojil Meko, prestolnico poganov Arabije, do konca svojega življenja, v le 23. kratkih letih poslanstva, je Arabija zavrnila malikovanje in začela častiti edinega resničnega Abrahamovega Boga.

To ne more veljati za Jezusa, saj so bili kristjani poniževani še stoletja po Jezusu (mir z njim). Malikovalci Rimskega imperija so jih preganjali, usmrtili nekatere Jezusove apostole, kakor sta Peter in Pavel, jih mučili in celo metali levom.

SVARILO OD BOGA

Na koncu Izaija zaključi s svarilom od Boga:

Gluhi, poslušajte, slepi, spreglejte, da boste videli ... Vidi veliko reči, pa se jih ne drži, ušesa ima odprta, pa ne sliši ... Kdo izmed vas bo prisluhnil temu, pazil in poslušal za prihodnost? (Izaija 42, 18-23)

Jasno je, da so gluhi in slepi, o katerih Bog govori v tem verzu, tisti, ki zavrnejo Poslanca Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem. Kdo med vami bo pozoren na Boga, tako da ga bo sprejel? Kdo bo prisluhnil in poslušal za prihodnost?

JANEZ IN SVEČENIKI

V Evangeliju po Janezu so neki judovski svečeniki (farizeji) spraševali Janeza Krstnika o treh ljudeh, o katerih so bili obveščeni v svojih Knjigah. Vprašali so ga:

"Kdo si ti?"

Janez je priznal in ni tajil. Priznal je: "Jaz nisem Mesija."

Vprašali so ga: "Kaj torej? Si mar Elija?"

Janez je rekel: "Ne, tudi to nisem."

"Ali si prerok?"

Janez je odgovoril: "Ne." (Janez 1,19-21)

Vprašali so ga: "Kaj torej krščuješ, če nisi ne Mesija ne Elija ne prerok?" (Janez 1,25)

Svečeniki so pričakovali tri ljudi, kot je prerokovano v njihovih knjigah, zato so ga povprašali po Mesiji, Eliji in Preroku. Kdo je Prerok? To se ne more nanašati na Jezusa, saj je on Mesija, niti na Elija, saj je on pač Elija.

Če Biblijo pregledamo ob sklicevanju na druge verze, vidimo, da se beseda Prerok, ki se pojavi v Janezu 1,25, nanaša na prerokbo v Devteronomiju (Peta Mojzesova knjiga) 18,18 v Stari zavezi, ki prav tako omenja prihajajočega Preroka. Glede na Devteronomij 18,18 Bog govori Mojzesu in mu pravi, da bo poslal novega preroka, ki ima določene spoznavne karakteristike:

Obudil jim bom preroka izmed njihovih bratov, kakor tebe, in položil bom svoje besede v njegova usta in govoril jim bo vse, kar mu bom zapovedal. Kdor ne bo poslušal mojih besed, ki jih bo govoril v mojem imenu, tega pokličem na odgovor. (Devteronomij 18,18-19)

V zgornji prerokbi Bog Mojzesu pravi, da bo obudil preroka, kakor je on, ki bo izmed njihovih bratov. Ker so ti verzi usmerjeni Mojzesu in Judom, so tukaj omenjeni bratje, bratje judovskega ljudstva.

Abraham, prednik judovskega ljudstva, je imel dva sinova. Izmaela in Izaka (Geneza 21). Izakovi otroci so Judje, Izmaelovi otroci pa Arabci.

Bratje v jeziku Stare zaveze se lahko nanaša na same Jude (Numeri 32,6), ali pa podedovane bratrance judov, kot so Arabci, Edomci (Idumejci) in ostali (za uporabo besede bratje poglej Devteronomij 2,4-8). Tako so Arabci smatrani kot bratje Judov.

MOJZES IN MUHAMMED

Nekateri ljudje trdijo, da je Prerok omenjen v Devteronomiju 18,18 Jezus. Vendar Prerok omenjen v Janezu 1,25 ne more biti Jezus, saj je kot druga oseba že opisan z besedo Mesija. Poleg tega nas verz obvešča, da bo imel Prerok karakteristike, ki so kakor karakteristike Mojzesa. Jezus je bil povsem drugačen od Mojzesa. Kaj pa Muhammed sallallahu alejhi ve sellem?

Spodnja razpredelnica primerja življenja treh mož.

Arabci in Judje so podedovani bratranci preko Izaka in Izmaela.

Nobenega dvoma ni, da sta si Mojzes in Muhammed zelo podobna. Številni zgodovinarji, ki so preučevali življenje Mojzesa in Muhammeda, so kometirali te podobnosti med njima. James L. Dow (1908-1977), ki je napisal slovar Biblije (Collins Gem Dictionary of the Bible), je pod geslom Mojzes med drugim zapisal: "Edini človek v zgodovini, ki se čeprav nejasno lahko primerja z njim, je Muhammed."

Vsi dokazi doslej odločilno kažejo, da je Muhammed sallallahu alejhi ve sellem Prerok omenjen v Janezu 1,25.

Še vedno obstaja veliko ljudi, ki Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem zanikajo samo zato, ker ni bil Jud (tj. ni bil od potomcev Izaka). Vendar vemo, da poslanca Abraham in Noe, ki sta omenjena v Bibliji, prav tako nista bila Juda.

Abraham in Izmael sta zgradila Božjo Hišo kot mesto čaščenja in romanja. Izaija 60,7 prerokuje, da bodo potomci Kedarja (Arabci) združeni pri Božji Hiši. Ko je Muhammed sallallahu alejhi ve sellem leta 630 ob osvojitvi Meke, kjer je locirana Božja Hiša, združil različna arabska plemena, se je ta prerokba izpolnila.

ABRAHAMOVI OTROCI

V Bibilji Bog Abrahamu obljubi o njegovih potomcih:

Postavljam svojo zavezo med seboj in teboj ter tvojimi potomci za teboj iz roda v rod kot večno zavezo. Tebi in tvojim potomcem za teboj bom Bog. (Geneza 17,7)

V tem verzu vidimo Božjo obljubo Abrahamu, da bo On imel zavezo s svojimi potomci. Ta zaveza je bila delno izpolnjena, ko je Bog Judom pošiljal poslance izmed potomcev Izaka (tj. Daniel, Jakob, Jezus itn.). Vendar obljuba, ki jo je Bog dal Abrahamu, vključuje vse njegove potomce, zato je smiselno, da bodo poslanci poslani tudi izmed potomcev Abrahamovega drugega sina Izmaela.

V Stari zavezi je Bog Izmaelove potomce (Arabce) izpostavil po določenem blagoslovu:

Tudi glede Izmaela sem te uslišal; glej, blagoslovil ga bom in ga naredil rodovitnega ter ga silno namnožil; dvanajst knezov se mu bo rodilo in naredil bom iz njega velik narod. (Geneza 17,20)

Glede na zgornji verz Bog Abrahamu govori o velikem narodu, ki bo izviral od Izmaela. To je še en razlog, zakaj je Bog poslal preroka izmed Arabcev. Kako bi Bog ta narod lahko poimenoval velik narod, če bi bili neverniki? Veličina je v Bibliji vedno definirana z verovanjem in pokornostjo Bogu. Vidimo, da Muhammed sallallahu alejhi ve sellem ustreza opisu preroka izmed Izmaelovih potomcev, ki je ljudi klical nazaj k Abrahamovi religiji.

Muhammed sallallahu alejhi ve sellem je zares prišel iz naroda vladarjev, ki so omenjeni v Genezi 17,20. Prva Mojzesova knjiga (Geneza) nam pove, da je Abraham svojo ženo (Hagaro) in Izmaela pustil, naj se nastanita v Paranu (Geneza 21,21), ki se po mnenju zgodovinarjev nahaja v Arabiji. Izmael je odrasel, se nastanil v Arabiji in imel dvanajst sinov, eden od njih se je imenoval Kedar (Geneza 25,13). Izaija 21,13-17 potrjuje, da so bili potomci Kedarja v Arabiji. Dobro znano je, da je Muhammed sallallahu alejhi ve sellem direkten potomec Kedarja.

V Davisovem slovarju Biblije (Davis Dictionary of the Bible) piše, da je Kedar "pleme, ki izvira od Izmaela ... Ljudstvo Kedar so bili Plinijevi (op. Plinij je bil rimski zgodovinar) Cedrai in iz njihovega plemena na koncu izhaja Muhammed."

V Medini (mestu, kamor se je preselil Muhammed) so živela judovska plemena, ki so se tam naselila, ker so pričakovala prihod Preroka. Pravzaprav je Ben Šalom, glavni rabin Medine, sprejel Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem kot preroka, ki je bil napovedan v njihovih knjigah.

KRATEK PREGLED DRUŽINSKEGA DREVESA MUHAMMEDA IN JEZUSA

 

ODGOVORI NA NEKATERE SPLOŠNE UGOVORE

Nekateri kristjani ugovarjajo, da muslimani ne bi smeli uporabljati Biblije kot dokaz v podporo Poslancu Muhammedu sallallahu alejhi ve sellem, ker istočasno trdimo, da je bila Biblija spremenjena – z drugimi besedami, ne moremo trditi oboje.

Glavni dokaz Muhammedovega poslanstva je in za vedno bo čudežni Kur'an, ki mu ga je Bog razodel preko angela Gabrijela. Vsemogočni Bog je iz Svoje milosti do judov in kristjanov (spoštljivo poimenovani v Kur'anu kot ljudje Knjige) človeštvu zagotovil dodaten dokaz njegovega poslanstva. Kakor je ta članek demonstriral, se to lahko najde v njihovih lastnih Knjigah, kakršna je knjiga Izaija.

Mora biti poudarjeno, da muslimani verjamejo, da je bila številnim poslancem, kakor sta Mojzes in Jezus, dana Knjiga od Boga. Čeprav je res, da današnja Biblija ni v celoti ostala originalna Božja beseda - to dokazuje gola številčnost nasprotujočih si verzov v Bibliji - muslimani nimajo nobenega dvoma, da je Muhammed sallallahu alejhi ve sellem omenjen v Bibliji, saj Bog v Kur'anu pravi:

Moja milost pa obsega prav vse. Naklonil jo bom tistim, ki so bogaboječi, dajejo zekat in verujejo v Naša znamenja, tistim, ki sledijo poslancu, nepismenemu glasniku vere, katerega najdejo vpisanega pri njih v Tori in Evangeliju. (Kur'an; 7:156-157)

Eno od imen Kur'ana je tudi El-Furkan, kar pomeni kriterij med resnico in lažjo, in kot takšen predstavlja ultimativno avtoriteto za resnico. To je najbolj verodostojna verska knjiga, ki obstaja danes, zahvaljujoč brezhibni ohranitvi skozi zgodovino. Zahvaljujoč odkritju Mrtvomorskih rokopisov (tudi Kumranski rokopisi), vemo, da je Knjiga Izaija morda najbolj verodostojna knjiga (v smislu ohranitve besedila) celotne Stare zaveze. Mrtvomorski rokopisi so zbirka besedil, ki so bili odkriti med letoma 1946 in 1956 v votlinah v bližini Mrtvega morja v Jordaniji. Besedila imajo veliko versko pomembnost, saj vsebujejo najzgodnejše znane preživele rokopise Stare zaveze, ki datirajo vse do leta 408 pr. Kr.

Številni rokopisi so nepopolni, vendar je knjiga Izaija najdena v celoti in je skoraj identična temu, kar imamo od današnje knjige Izaija, zato ji lahko zaupamo, ko citiramo iz nje.

Če povzamemo, današnja Biblija je kot celota nezanesljiva, vendar je knjiga Izaija kot poglavje dokaj zanesljiva. Bralce se spodbuja v razmišljanje, zakaj je od vseh knjig Stare zaveze najbolj ohranjena prav knjiga Izaija, ki vsebuje zelo jasno prerokbo o Muhammedu sallallahu alejhi ve sellem. Morda je Bog to namenil kot znamenje človeštvu.

ZAKLJUČEK

To besedilo na kratko opisuje nekaj izmed številnih verzov v Bibliji, ki se ukvarjajo s prihodom Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem in podrobno analiziral knjigo Izaija 42, poglavje iz Stare zaveze, ki jasno napoveduje prihod Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem. Številni kristjani in judje so sprejeli islam (islam dobesedno pomeni predanost Bogu), ko so v Bibliji prepoznali Muhammeda sallallahu alejhi ve sellem. Eden takšnih je pokojni David Benjamin Keldani (1867-1940), avtor knjige 'Muhammad in the Bible', ki je zapisal: "Kristjane moram opomniti, če ne bodo verovali v absolutno edinstvenost Boga in se ne bodo odpovedali verovanju v tri osebe, so zagotovo neverniki v resničnega Boga ... Stara zaveza in Kur'an obsojata doktrino treh oseb v Bogu; Nova zaveza se je ne oprijema niti je ne brani izrecno, vendar četudi vključuje namige in sledi o trojstvu, nima nikakršne avtoritete, saj je ni videl niti napisal sam Kristus, niti ni v jeziku, ki ga je govoril, in v svoji današnji obliki ter vsebini ni obstajala še vsaj dve stoletji po njem."

Ker je bilo jasno pokazano, da je Muhammed sallallahu alejhi ve sellem omenjen v Bibliji, vas kot naslednji korak vabimo, da pogledate v islam, tako da preberete prevod Kur'ana in se naučite več o Muhammedu sallallahu alejhi ve sellem. Številni ljudje so navezani na svojo identiteto in nočejo pogledati druge vere. Vendar islam ni le še ena druga vera, to je isto sporočilo, ki so ga pridigali Mojzes, Jezus in Abraham. To je zadnje razodetje sporočila, ki ga je Bog pošiljal skozi stoletja. Koncept boga je povzet v Kur'anu:

Reci: "On je Allah, Edini. Allah je Samo-obstoječi, h Kateremu se vsi zatekajo. Ni rodil in ni rojen. In Njemu, Edinemu ni enak nihče." (Kur'an; 112:1-4)

Usmeritev na koncu prihaja od Boga. Prosimo Boga, da usmeri nas in vas. In naj bo za vedno Božji mir in blagoslov s tistimi, ki sledijo resnici.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

VSAKA PTICA LETI K SVOJI JATI

V današnjem času na internetu lahko zasledimo poplavo nekih t. i. podkasterjev ali svetovalcev, ki zase pravijo, da sledijo gibanju rdeče tabletke ( red pill movement ), kot so recimo Andrew Tate, Fresh & Fit, Mahdi Tijani, do neke mere tudi Jordan Peterson in podobni. Treba je poudariti, da so te njihove filozofije in pogledi na odnose med moškimi in ženskami le reakcija na feminizem, a če smo iskreni je tudi evropski feminizem reakcija na endemične predsodke do žensk v t. i. zahodni civilizaciji. Teorija rdeče tabletke na Zahodu ni nič novega, saj imajo dolgo zgodovino povezano s podcenjevanjem žensk s strani krščanstva, tj. s cerkvenimi pravili in dogmami. Teorija rdeče tabletke je v samem bistvu le ponovno rojstvo teh prezirajočih pogledov na ženske, ki so na Zahodu vedno obstajali. Razlika je le, da imajo danes oporno točko v nekih kvazi-znanstvenih ugotovitvah namesto v bibličnih besedilih, kot je bil to primer v preteklosti. V preteklosti so dokazovali z Evo in njenim domn...

RAZMIŠLJANJE O POGLAVJU EL-ASR

V tem kratkem poglavju, ki ga sestavljajo trije verzi, je predočen popoln program za človeško življenje s stališča islama. V njem je izkazana rdeča nit islamskega pojmovanja vere. V toku časa, v vseh stoletjih obstoja človeka je le ena civilizacija vzpostavila program koristen vsem skupinam ljudi. To poglavje predstavlja pot odrešitve, vse ostalo je propad in izguba. Imam Eš-Šafi'i je rekel: ''Če bi Allah razodel le to poglavje, bi zadostovalo.'' Pri času, resnično je človek na izgubi, razen tisti, ki verujejo in delajo dobro, ter si priporočajo resnico in si priporočajo potrpežljivost. (Kur'an; 103:1-3) Et-Taberani je z verodostojno/ sahih verigo prenašalcev zabeležil, da se dva moža izmed ashabov ne bi sestala, a da si pred razhodom ne bi recitirala tega poglavja. Zakaj? Kaj je v tem poglavju posebnega? Če bi gledali po čim večji nagradi in čim večjem blagoslovu, potem bi najbrž recitirali poglavje El-Fatiha ali El-Ikhlas, katerih nagrada za samo recitaci...