Ebu Muhammed El-Makdisi
Vprašanje:
Es-Selamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuh. Moje vprašanje je vezano za predpis o sodelovanju na parlamentarnih volitvah v državah kufra, posebno v Ameriki, saj sem informiran, da so nekateri od šejhov to dovolili.
Še več, nekateri od njih so celo dvignili nivo tega predpisa, da bi sodelovanje na volitvah, katere so bodo zgodile v Ameriki, naredili obvezno na osnovi trditve, da bo to koristilo tamkajšnjim muslimanom.
In oni – tj. ti šejhi – so naredili razliko med predpisom teh svetov (parlamentov), zasnovanih v državah kufra in tistih zasnovanih v državah muslimanov. Eden od tistih, ki želi sodelovati na teh volitvah, me je obvestil, da se prisege, katere dajejo pred vstopom na te volitve, glasijo: "Mi verujemo v Boga," in: "V Boga imamo prepričanje," in da se to jasno razlikuje od priseg danih v parlamentih v državah muslimanov. Jaz nisem prepričan v to, vendar to je tisto, kar mi je rekel.
Če je tako, kakor je rekel on, ali je potemtakem dovoljeno sodelovati na volitvah za te zakonodajne skupščine (parlamente), če pa ni dovoljeno, kaj je dokaz za to?
Moje drugo vprašanje se veže na prvega, glasi pa se: Ali je 'illeh (razlog) delanja tekfirja tistih, ki sodelujejo v zakonodajnih parlamentih v državah muslimanov – dejstvo, da oni dajejo prisego, da se pokoravajo tagutu, kar bi pomenilo da – če človek tega ne naredi, ne bo kafir?
Prebral sem vašo knjigo Ed-Dimukatijjah Din (Demokracija je vera) in nisem našel tistega, kar bi me zadovoljilo v zvezi s tema dvema vprašanjema.
Spoštovani šejh, upam da mi boste razjasnili to stvar in prosim vas, da pohitite z odgovorom na prvi del vprašanja – tisti, ki se tiče sodelovanja na volitvah v državah, kjer nikoli ni bilo vladano po islamu.
Upam da bo vaš odgovor postavljen na to stran malo pred volitvami v Ameriki, tj. čimprej in naj vas Allah nagradi.
Odgovor:
V imenu Allaha, slavljen naj je On in naj sta salavat in selam na Njegovega poslednjega poslanca.
Dragi brat.
Tisto v kar mi verujemo in kar jemljemo kot vero je, da je sodelovanje v zakonodajnih parlamentih – kufr in širk Allahu, pa naj bo to v državah riddeta (odpadništva), ki se imenujejo "islamske" ali pa v državah asl (originalnega) kufra, a to je zato, ker ti parlamenti pravico do neomejenega predpisovanja zakonov dajejo – ljudem, ne pa Gospodarju, a dokazov, da je takšno delo eden od jasnih mukaffiratov (dejanj, ki povzročajo nevero) in od negacij islama (stvari, ki peljejo iz vere) – je veliko, a mi smo jih (te dokaze) podrobno omenili v naših knjigah: Ed-Dimukratijjah Din (Demokracija je vera), Kešf en-Nikab (Razkrivanje zastora) in drugih.
Razlog za delanje tekfirja teh pralamentov ni samo zaradi prisege, katero dajejo, tako da – če bi bila prisega spremenjena ali bi se izigrala (izognila) – predpis tekfirja ne bi bil odstranjen.
Ne, ampak obstaja nekoliko neizogibnih razlogov tekfirja, mi pa smo jih omenili v navedenih knjigah; najnevarnejši od njih je sprejemanje pravice – katero ustava dodeljuje članu – da neomejeno predpisuje zakone in pokoravanje temu, to pa je jasen kufr, pa naj član (parlamenta) po tem prinaša zakone ali pa ne.
Tudi iskanje razsodbe pred tagutom, sledenje druge poti mimo poti vernikov in iskanje drugega mimo islama kot vere in menhedža (metodologije), delanje da imajo kafirji oblast nad verniki in sedenje s kafirji brez ikraha (prisile), medtem ko se posmehujejo Allahovim ajetom in drugi mimo teh mukaffiratov, katerih dokazi so znani iz Knjige in Sunneta, a mi smo jih omenili drugje.
Če dojameš to in (če dojameš), da je največja od vseh mesalih (koristi) v tem celotnem stvarjenju – uporaba tevhida in bera'a (odrekanje) od širka ter jemanja partnerja (z Allahom) – a to je čvrsto se držati za el-'urvetul-vuska (namočnejšo vez), la ilaha illallah – in odbijanje mefsede (škode) širka, saj Allah odpušča vse ostalo razen njega; (če dojameš to), potem pred to korist ni dovoljeno postaviti neke druge od številnih tako imenovanih koristi za vero in tostranstvo.
To je tisto v kar verujemo in kar jemljemo kot vero v Allaha v tem vidiku vere. In vemo, da se številni ljudje ne strinjajo z nami. Zato svetujemo tebi in vsem muslimanom, naj bežijo k Allahu od tega jasnega širka in kufra in naj ne nasedejo na fetve tistih, ki so to dovolili, da ne govorimo o tistih, ki so to naredili obveznim.
A komur Allah ne da svetlobe (usmeritve), ta svetlobe ne bo imel.
Naj Allah olajša vsako dobro nam in vam in vsem muslimanom.
ves-Selam.
Komentarji
Objavite komentar