Preskoči na glavno vsebino

KO JE DŽIHAD V IMENU AMERIKE


Šejh Nasir El-Fehd

V imenu Allaha, Milostnega, Usmiljenega.

Vsa Hvala pripada Allahu in naj sta mir ter blagoslov na Allahovega Poslanca.

Zatem:

Pred kratkim smo slišali novice o džihadu in naraščajočem oboroženem odporu proti križarjem na območju dveh rek (Irak). Zatem smo glede tega odpora spoznali stališče države, znane kot Saudova Arabija in njeno kriminaliziranje vsakršne podpore njemu.

V tem spisu ne želim zagotavljati dokazov za predpis tega džihada in podpiranje njega, ker je to povsem druga tema. Rajši hočem razkriti dvoličnost te države, s predložitvijo hitre primerjave med njenim stališčem do prejšnjega afganistanskega džihada proti Rusom, ter sedanjega džihada v Iraku in Afganistanu proti Američanom.

Prva:

Rusi so prišli z masivno vojaško kampanjo, med katero so napadli (samo) ozemlja Afganistancev in postavili vlado, ki je bila podložna njim. Medtem ko so Američani prišli z masivno vojaško kampanjo, v kateri so napadli ozemlja Afganistancev, kakor tudi ozemlje Iraka in v njih postavili tiste, ki so podložni njim. Saudska vlada ni priznala ruske vlade v Afganistanu, vendar priznava ameriški vladi v Afganistanu in Iraku.

Druga:

Saudska vlada je spodbujala afganistanske mudžahidine, ter jih podpirala materialno in moralno, medtem ko je mudžahidine v Iraku prikazala kot kriminalce in posvarila, naj se jih ne podpira. Rajši je naredila podporo njim za zločin, četudi ta podpora vsebuje samo kunut molitev za njih.

Tretja:

Saudska vlada je šejhom in učenjakom dopustila, da podprejo afganistanski džihad in izdajo fetve v njegovo korist, medtem ko je izobčila vsako fetvo glede džihada v Iraku. Rajši je naredila, da učenjaki izdajajo odločbe, ki izobčijo in prepovedujejo vsakršno sodelovanje v njem.

Četrta:

Saudska vlada je mladini pri odhajanju v džihad v Afganistan pomagala in lajšala njihovo (finančno) breme odhoda preko 75%, medtem ko je izobčila odhajanje v džihad v Irak in kdorkoli je to naredil ter padel v njihove kremplje, potem je njegova destinacija globina zapora!

Peta:

Saudska vlada je gostila vodstvo džihada v Afganistanu in jim dovolila, da imajo v njihovi državi predavanja, medtem ko se je pri preganjanju voditeljev džihada v Iraku pridružila križarjem.

Splošen zaključek, ki je lahko izvlečen iz te hitre primerjave je: Ko je bil džihad v Afganistanu proti ameriškim sovražnikom in je služil ameriškim interesom, se ga je po mnenju saudske vlade smatralo za džihad v imenu Allaha in šejhom je bilo dovoljeno izdajanje odločb glede njega, ter ga materialno in moralno podpirati. Kdorkoli od mladine je v njem sodeloval, je dobil tisto, kar mu je olajšalo njegov odhod tja, omenjalo pa se ga je kot mudžahida!

Sedaj ko je džihad v Afganistanu in Iraku proti Ameriki in proti ameriškim interesom, pa je to 'terorizem' in 'ekstremizem', njegove ljudi pa se preganja in pobija. Kdorkoli jih podpira s fetvo ali premoženjem je zaprt – kaj šele tisti, ki jih podpirajo z možmi – in učenjakom ni dovoljeno izdati fetve glede njega. Prav nasprotno: izdajajo odločbe, ki vsakomur prepovedujejo odhod v Irak in da so dejanja, ki se izvajajo tam, dejanja 'terorizma' in ne džihada.

Torej zadeva je povsem jasna, to pa je, da ta (saudska) država ne pozna džihada ali česarkoli drugega v imenu Allaha. Pozna samo džihad v imenu Amerike. Torej kar dovolijo križarji, dovoli in podpira ona (tj. saudska vlada); in česar križarji ne dovolijo, tega ne dovolijo niti oni.

In Allah nadzira Svoje zadeve, četudi neverniki to sovražijo.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (1. del)

Pregledali bomo poglavje o postu iz knjige Zad el-Mustaqni. Avtor je Šarafuddin Musa ibn Ahmed El-Hadžavi. Besedilo je sestavljeno na podlagi izpiskov iz serije predavanj šejha Ahmeda Musa Jibrila pod naslovom The Comprehensive Fiqh of Fasting . Preučevanje klasičnih del uleme, ki so nas prehiteli v veri, je jedro našega razumevanja vere, saj se na ta način seznanimo s strukturiranim študijem v klasičnem stilu. KAJ JE FIQH? Fiqh je v bistvu islamska pravna praksa, fiqh jezikovno pomeni razumevanje nečesa ali znanje o nečem. Šeriatski pomen fiqha je izpeljava verskih predpisov, ki se vežejo na dejanja tistih, ki so jim določena dejanja predpisana v smislu, kaj je za nekoga haram, halal, mustehab, mekruh itn. Najplemenitejše znanje je zagotovo znanje o aqidi in tevhidu, kajti v tem znanju leži razlika med večnim ognjem in večnim rajem. To je veliki fiqh, nekateri učenjaki ga imenujejo el-fiqh el-ekber. Za aqido in tevhidom je po pomembnosti el-fiqh el-asghar, ki se nanaša na hara...

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (2. del)

Avtor je začel z besedami: يَجِبُ صَوْمُ رَمَضَانَ بِرُؤْيَةِ هِلَالِهِ Post v ramadanu postane obvezen, ko je viden hilal (naraščajoči lunin srp). To je izjava. Avtor je želel opozoriti na dvoje. Najprej je želel poudariti, da je ramadan obvezen (vadžibun). Nato pa tudi izpostavil, da se post začne z videnjem naraščajočega luninega srpa. Čeprav so vsi vadžibi obvezni, so nekateri na različnih ravneh. Nekateri vadžibi so na ravni rukn, nekateri pa na nižji ravni, običajno so to vadžibi, o katerih se ulema razhaja, ali pa se ne štejejo za rukn, kajti če pri nekem dejanju čaščenja izpustite rukn, bo celotno čaščenje zavrnjeno. To je hujše kot izpustiti običajen vadžib, čeprav sta oba obvezna. Torej, če ulema reče, da je nekaj rukn v veri ali rukn v čaščenju, boste v tem zelo težko našli razhajanje med učenjaki. Na primer sedžda je rukn v molitvi, brez katere molitev ni sprejeta. Recitiranje sure El-Fatiha v molitvi je vadžib, vendar so se učenjaki razšli glede vprašanja, ali je...