Šejh Nasir El-Fehd
V imenu Allaha, Milostnega, Usmiljenega.
Vsa Hvala pripada Allahu in naj sta mir ter blagoslov na Allahovega Poslanca.
Zatem:
Pred kratkim smo slišali novice o džihadu in naraščajočem oboroženem odporu proti križarjem na območju dveh rek (Irak). Zatem smo glede tega odpora spoznali stališče države, znane kot Saudova Arabija in njeno kriminaliziranje vsakršne podpore njemu.
V tem spisu ne želim zagotavljati dokazov za predpis tega džihada in podpiranje njega, ker je to povsem druga tema. Rajši hočem razkriti dvoličnost te države, s predložitvijo hitre primerjave med njenim stališčem do prejšnjega afganistanskega džihada proti Rusom, ter sedanjega džihada v Iraku in Afganistanu proti Američanom.
Prva:
Rusi so prišli z masivno vojaško kampanjo, med katero so napadli (samo) ozemlja Afganistancev in postavili vlado, ki je bila podložna njim. Medtem ko so Američani prišli z masivno vojaško kampanjo, v kateri so napadli ozemlja Afganistancev, kakor tudi ozemlje Iraka in v njih postavili tiste, ki so podložni njim. Saudska vlada ni priznala ruske vlade v Afganistanu, vendar priznava ameriški vladi v Afganistanu in Iraku.
Druga:
Saudska vlada je spodbujala afganistanske mudžahidine, ter jih podpirala materialno in moralno, medtem ko je mudžahidine v Iraku prikazala kot kriminalce in posvarila, naj se jih ne podpira. Rajši je naredila podporo njim za zločin, četudi ta podpora vsebuje samo kunut molitev za njih.
Tretja:
Saudska vlada je šejhom in učenjakom dopustila, da podprejo afganistanski džihad in izdajo fetve v njegovo korist, medtem ko je izobčila vsako fetvo glede džihada v Iraku. Rajši je naredila, da učenjaki izdajajo odločbe, ki izobčijo in prepovedujejo vsakršno sodelovanje v njem.
Četrta:
Saudska vlada je mladini pri odhajanju v džihad v Afganistan pomagala in lajšala njihovo (finančno) breme odhoda preko 75%, medtem ko je izobčila odhajanje v džihad v Irak in kdorkoli je to naredil ter padel v njihove kremplje, potem je njegova destinacija globina zapora!
Peta:
Saudska vlada je gostila vodstvo džihada v Afganistanu in jim dovolila, da imajo v njihovi državi predavanja, medtem ko se je pri preganjanju voditeljev džihada v Iraku pridružila križarjem.
Splošen zaključek, ki je lahko izvlečen iz te hitre primerjave je: Ko je bil džihad v Afganistanu proti ameriškim sovražnikom in je služil ameriškim interesom, se ga je po mnenju saudske vlade smatralo za džihad v imenu Allaha in šejhom je bilo dovoljeno izdajanje odločb glede njega, ter ga materialno in moralno podpirati. Kdorkoli od mladine je v njem sodeloval, je dobil tisto, kar mu je olajšalo njegov odhod tja, omenjalo pa se ga je kot mudžahida!
Sedaj ko je džihad v Afganistanu in Iraku proti Ameriki in proti ameriškim interesom, pa je to 'terorizem' in 'ekstremizem', njegove ljudi pa se preganja in pobija. Kdorkoli jih podpira s fetvo ali premoženjem je zaprt – kaj šele tisti, ki jih podpirajo z možmi – in učenjakom ni dovoljeno izdati fetve glede njega. Prav nasprotno: izdajajo odločbe, ki vsakomur prepovedujejo odhod v Irak in da so dejanja, ki se izvajajo tam, dejanja 'terorizma' in ne džihada.
Torej zadeva je povsem jasna, to pa je, da ta (saudska) država ne pozna džihada ali česarkoli drugega v imenu Allaha. Pozna samo džihad v imenu Amerike. Torej kar dovolijo križarji, dovoli in podpira ona (tj. saudska vlada); in česar križarji ne dovolijo, tega ne dovolijo niti oni.
In Allah nadzira Svoje zadeve, četudi neverniki to sovražijo.
Komentarji
Objavite komentar