Preskoči na glavno vsebino

TEVHID KLIČE K DEJANJEM

V trenutku, ko je bil Muhammedu, sallallahu alejhi ve sellem razodet Kur'an, je začel pozivati v islam. Ljudje so prihajali k njemu, ga poslušali in postali njegovi družabniki. Verovali so v tevhid, njihov iman pa je bil močan in čist. Tevhid jih je spremenil na način, da so postali najboljša generacija človeštva; najboljši v misli, znanju in delovanju. Oboroženi s tevhidom so začeli borbo proti džahilijjetu, kar je bila intelektualna in politična borba. Čeprav jih je bilo po številu le peščica, so bili močni, čvrsti in nepopustljivi, dokler jim Allah ni dal zmage in je bila v Medini vzpostavljena država. Potem so se obrnili k novim dejanjem; v islam so povabili ostale narode in države ter širili islam. Za islam so odprli številne države, dokler skoraj celotni takrat znani svet ni prišel pod islamsko avtoriteto.

Tako so razumeli islam in tako so ga vzpostavili v svojih življenjih. Tevhid so dojeli pravilno in razumeli, da jih kliče k dejanjem; delovali so v dveh etapah in uspeli. Kadarkoli se je razodel verz, so ga ashabi vzeli, razumeli in vzpostavili, nato pa so se razodeli naslednji verzi in bili nemudoma vzpostavljeni. Njihov način življenja je temeljil samo na tevhidu in bili so iskreni v tem. Allah je za njih rekel:

Allah je zadovoljen z njimi in oni so zadovoljni z Njim. (Kur'an; 9:100)

Tevhid ni bil le v njihovih mislih in besedah, ni bil le filozofska misel, kakor vidimo danes nekatere govoriti – tevhid, tevhid, tevhid, a brez pomena v življenju, in niso ga izkazovali samo v obrednem čaščenju in zikru. Bili so veliko več od tega, bili so nepopustljiva sila z ogromno energije, moči in odločnosti pri soočanju s kufrom. To je način, katerega so se ashabi naučili od Poslanca Muhammeda, sallallahu alejhi ve sellem, se preporodili in odločno delovali v davi za vzpostavitev države. Obračali so se na Kur'an in svoja dejanja vedno povezovali s tevhidom.

Pri času. Zares je človek na izgubi, razen tistih, ki verujejo, delajo dobro, priporočajo resnico in priporočajo potrpežljivost. (Kur'an; 103:1-3)

Ashabe je tevhid spodbudil k dejanjem. Poslušali so Poslanca, sallallahu alejhi ve sellem, ki jim je svetoval, naj delujejo in jih spodbujal na Allahovi poti. Kaj je delovanje? Najboljše delovanje je delovanje na Allahovi poti; delovanje za preporod ummeta, vzpostavitev islamske države, pozivanje nemuslimanov v islam, politična in intelektualna borba proti kufru, delovanje proti tiranom kafirjem, borba proti njihovim spletkam, uničevanje njihovih zarot in nikoli sprejeti njihovih režimov, delovanje za vzpostavitev celotne religije in združitev vseh muslimanov pod skupno zastavo islama.

Kaj reči za tiste, ki razumejo tevhid, a sedijo v kotu in le govorijo tevhid, tevhid, tevhid ter čakajo, da se stvari zgodijo same od sebe, hkrati pa trenutno situacijo puščajo takšno kot je in celo bežijo od odgovornosti ter podajajo zelo šibke razloge, zakaj ne delujejo na Allahovi poti: "Kaj pa sploh lahko storimo? Šibki smo, režimi pa imajo moč. Nočemo delati fitne."

Povsem pravilno je reči, da islam od osebe zahteva verovanje v Allaha in vse njegove lastnosti in imena, Njegove poslance, Njegove knjige, angele, Poslednji dan, kader in kada', vendar so poleg tega dolžnost tudi dejanja, kakor je delanje za preskrbo, molitev, delovanje za preporod ummeta in vzpostavitev kalifata, delovanje za spremembo statusa quo z napadom na zablodo itn. Vse to so dejanja, h katerim kliče tevhid.

Ashabi so tevhid razumeli, kot ga je potrebno razumeti in ga povezali z vsakim dejanjem, zato jim je Allah podaril zmago. Danes so muslimani zapustili dejanja, še posebno vrhunec islama in sprejeli šibek iman, ter povsem odpovedali in postali popolnoma ponižani.

Ta ummet je najboljši ummet in lastnik najboljše miselnosti na svetu. To je ummet najboljše civilizacije, ki je v soglasju s človeško naravo. Ummet z edinstveno zgodovino, ki je po svetu širil dobroto, pravičnost in resnico, dokler niso bili vsi ljudje zadovoljni pod islamsko oblastjo. Prišel je čas, ko moramo stopiti po poti ashabov in začeti z dejanji, da preporodimo ummet, spremenimo situacijo in ne molčimo ob tem velikem zlu človeških zakonov, demokracije in kapitalizma, kar je širk, v katerem si človek jemlje pravico do zakonodaje.

Pred islamom je bila Zemlja v mraku, Perzijski in Bizantinski imperij sta okupirala svet ter širila pokvarjenost in zlo. Islam je prišel in popravil stanje človeštva, uničil ti dve državi in s kalifatom vzpostavil pravičnost. Danes ponovno vidimo, da svetu z državami demokracije in kapitalizma na oblasti dominira pokvarjenost. Kufr, zlo in pokvarjenost je razširjena, kar povzroča uničenje in smrt; borba za izkoriščanje s kolonializmom in oderuškim nadzorom je preplavila svet. Človeštvo je v zablodi in brez cilja. Pokvarjenost demokracije in kapitalizma je postala jasna, vendar se cel svet kopa v tem brezupu.

Zato se mora islam vrniti in izkoreniniti vso to pokvarjenost, da popravi in reši človeštvo. To se ne more zgoditi razen po vzpostavitvi kalifata, ki bo zamenjal te države kufra in pokvarjenosti, izbrisal vse sledi pokvarjenih voditeljev in postal svetilnik za vse zapeljane ljudi. Vrnitev islama je blizu, ker ummet nima drugih miselnosti, idej in vrednot poleg islama, šibkost in izdajstvo režimov v tako imenovanem muslimanskem svetu pa se jasno vidi v Palestini, Siriji, Afganistanu, Iraku, Kašmiru, Burmi, Čečeniji in drugje. Ne preostane nam nič drugega kot delovanje in predzadnji korak za vrnitev islama je izkoreninjenje te pokvarjenosti ter razkritje vsega, kar se skriva za njo.

Delujte in sprožite svoj napad na zablodo in ponudite islamsko alternativo, pa vam bo Allah pomagal.

O, vi, ki verujete! Če pomagate Allahu (tj. na Njegovi poti), vam bo On pomagal in učvrstil vaše korake. (Kur'an; 47:7)

Tevhid zahteva, da vzpostavite celoten islam in dejanja povežete s tevhidom. Zato pridite z dejanji v politični in intelektualni borbi, pridite z vrhuncem islama, pridite s spodbujanjem k dobremu ter odvračanjem od zla in pridite s pozivanjem v islam.

To je sporočilo človeštvu, da bi bili opozorjeni z njim in da bi vedeli, da je On Bog Edini in da bi razumni bili pozorni. (Kur'an; 14:52)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

VSAKA PTICA LETI K SVOJI JATI

V današnjem času na internetu lahko zasledimo poplavo nekih t. i. podkasterjev ali svetovalcev, ki zase pravijo, da sledijo gibanju rdeče tabletke ( red pill movement ), kot so recimo Andrew Tate, Fresh & Fit, Mahdi Tijani, do neke mere tudi Jordan Peterson in podobni. Treba je poudariti, da so te njihove filozofije in pogledi na odnose med moškimi in ženskami le reakcija na feminizem, a če smo iskreni je tudi evropski feminizem reakcija na endemične predsodke do žensk v t. i. zahodni civilizaciji. Teorija rdeče tabletke na Zahodu ni nič novega, saj imajo dolgo zgodovino povezano s podcenjevanjem žensk s strani krščanstva, tj. s cerkvenimi pravili in dogmami. Teorija rdeče tabletke je v samem bistvu le ponovno rojstvo teh prezirajočih pogledov na ženske, ki so na Zahodu vedno obstajali. Razlika je le, da imajo danes oporno točko v nekih kvazi-znanstvenih ugotovitvah namesto v bibličnih besedilih, kot je bil to primer v preteklosti. V preteklosti so dokazovali z Evo in njenim domn...

RAZMIŠLJANJE O POGLAVJU EL-ASR

V tem kratkem poglavju, ki ga sestavljajo trije verzi, je predočen popoln program za človeško življenje s stališča islama. V njem je izkazana rdeča nit islamskega pojmovanja vere. V toku časa, v vseh stoletjih obstoja človeka je le ena civilizacija vzpostavila program koristen vsem skupinam ljudi. To poglavje predstavlja pot odrešitve, vse ostalo je propad in izguba. Imam Eš-Šafi'i je rekel: ''Če bi Allah razodel le to poglavje, bi zadostovalo.'' Pri času, resnično je človek na izgubi, razen tisti, ki verujejo in delajo dobro, ter si priporočajo resnico in si priporočajo potrpežljivost. (Kur'an; 103:1-3) Et-Taberani je z verodostojno/ sahih verigo prenašalcev zabeležil, da se dva moža izmed ashabov ne bi sestala, a da si pred razhodom ne bi recitirala tega poglavja. Zakaj? Kaj je v tem poglavju posebnega? Če bi gledali po čim večji nagradi in čim večjem blagoslovu, potem bi najbrž recitirali poglavje El-Fatiha ali El-Ikhlas, katerih nagrada za samo recitaci...