Preskoči na glavno vsebino

KO RAZVRATNEŽI SPREGOVORIJO O MORALI

Allah, Slavljeni in Vzvišeni v Kur'anu pravi:

Oni se bodo še naprej bojevali z vami, vse dokler vas ne odvrnejo od vaše vere - če bodo zmogli. In tisti izmed vas, ki se spreobrnejo iz svoje vere in umrejo kot neverniki - njihova dejanja bodo tako na tem kot na onem svetu uničena. In takšni so pripadniki Ognja, v njem bodo večno. (Kur'an; 2:217)

Neprestano smo priče, da se v evropskih državah povečuje število debat o gradnji minaretov in nošenju burke (islamskega oblačila muslimank, ki pokriva celotno telo) in podobno. Muslimanom je jasno, zakaj evropski kafirji želijo prepovedati gradnjo minaretov in javno nošenje burke. To je sovraštvo do islama in lepih islamskih vrednot, saj jih minareti in pokrite muslimanke bolj kot karkoli drugega spominjajo na islam in moralnost.

Iz tega njihovega sovraštva izhaja tudi neprestana borba proti islamu in muslimanom. Tukaj gre za ideološko borbo in ne za borbo z orožjem, saj mora borba, ko izgubi obliko oboroženega spopada, prevzeti drugo obliko, da bi bila neprestana, v nasprotnem bi se prekinila kontinuiteta, o kateri govori kur'anski verz.

Cilj te borbe je, da se verniki in vernice odvrnejo od vere, pa čeprav kafirji trdijo, da je njihov cilj "osvoboditi žensko iz suženjstva", saj burka za njih predstavlja znak zatiranja ženske, mini krilo pa znak njene svobode, ali da "olajšajo integracijo muslimank v družbo", in podobne lažne izjave, s katerimi želijo prikriti resnični razlog za prepoved nošenja burke in gradnje minaretov, ta razlog pa nam je Allah Vzvišeni, ki pozna skrivnosti nebes in Zemlje, jasno razkril: "Dokler vas ne odvrnejo od vaše vere - če bodo zmogli."

Zato se proti muslimanom borijo z besedami in dejanji. Zato se mediji in uslužbenci tagutov ter tagutskih režimov borijo proti vernikom, ki nosijo brade, in vernicam, ki pokrivajo obraze. In zato v ta namen neprestano pišejo članke in snemajo televizijske oddaje, nadaljevanke ter filme.

Vendar če za trenutek pokukamo v življenja teh "intelektualcev", ki javnost neumorno opozarjajo na nevarnost islamskega ekstremizma, vidimo, da so se prav oni pogreznili v najhujše oblike nevere in različne vrste grehov. Medtem ko javnost opozarjajo na domnevno škodljivost islamskega načina oblačenja muslimank, njihove hčerke, sestre in žene v mini krilih preživljajo noči po klubih, ki so napolnjeni z dimom marihuane in vonjem alkohola. Medtem ko javnost opozarjajo na nevarnost islamskih ekstremistov, mladeničev z dolgimi bradami, se njihovi sinovi hvalijo s količino popitih steklenic piva in številom spolnih avantur. Zakaj takšne moralne nakaze širom sveta očitajo in zmerjajo vernike ter vernice!?

Zato ker so oni kafirji, nesramneži in nasilneži, zato ker je to – zmerjanje vernikov in vernic – v naravi kufra in greha. S prstom kažejo na vernike, ki se izogibajo grehov, na sebe pa pozabljajo; pozabljajo, da prav oni na Zemlji delajo nered, kakor Vzvišeni pravi:

In ko jim je rečeno: "Ne širite pokvarjenosti na Zemlji," pravijo: "Mi le popravljamo." (Kur'an; 2:11)

To pokvarjenost s svojimi umazanimi jeziki in rokami širijo dan in noč, ter jo preko svojih elektronskih in tiskanih medijev prinašajo v domove in srca ljudi.

Verniki in vernice se zavedajo od koga prihajajo kritike in opomini. Če so kritike in opomini od Allaha in Njegovega Poslanca, sallallahu alejhi ve sellem, ter od vernikov, potem jih morajo sprejeti z zadovoljstvom. Vendar če so kritike od kafirjev, okorelih grešnikov in različnih vrst nasilnežev – oni niso dostojni, da karkoli govorijo vernikom in vernicam.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (1. del)

Pregledali bomo poglavje o postu iz knjige Zad el-Mustaqni. Avtor je Šarafuddin Musa ibn Ahmed El-Hadžavi. Besedilo je sestavljeno na podlagi izpiskov iz serije predavanj šejha Ahmeda Musa Jibrila pod naslovom The Comprehensive Fiqh of Fasting . Preučevanje klasičnih del uleme, ki so nas prehiteli v veri, je jedro našega razumevanja vere, saj se na ta način seznanimo s strukturiranim študijem v klasičnem stilu. KAJ JE FIQH? Fiqh je v bistvu islamska pravna praksa, fiqh jezikovno pomeni razumevanje nečesa ali znanje o nečem. Šeriatski pomen fiqha je izpeljava verskih predpisov, ki se vežejo na dejanja tistih, ki so jim določena dejanja predpisana v smislu, kaj je za nekoga haram, halal, mustehab, mekruh itn. Najplemenitejše znanje je zagotovo znanje o aqidi in tevhidu, kajti v tem znanju leži razlika med večnim ognjem in večnim rajem. To je veliki fiqh, nekateri učenjaki ga imenujejo el-fiqh el-ekber. Za aqido in tevhidom je po pomembnosti el-fiqh el-asghar, ki se nanaša na hara...

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (2. del)

Avtor je začel z besedami: يَجِبُ صَوْمُ رَمَضَانَ بِرُؤْيَةِ هِلَالِهِ Post v ramadanu postane obvezen, ko je viden hilal (naraščajoči lunin srp). To je izjava. Avtor je želel opozoriti na dvoje. Najprej je želel poudariti, da je ramadan obvezen (vadžibun). Nato pa tudi izpostavil, da se post začne z videnjem naraščajočega luninega srpa. Čeprav so vsi vadžibi obvezni, so nekateri na različnih ravneh. Nekateri vadžibi so na ravni rukn, nekateri pa na nižji ravni, običajno so to vadžibi, o katerih se ulema razhaja, ali pa se ne štejejo za rukn, kajti če pri nekem dejanju čaščenja izpustite rukn, bo celotno čaščenje zavrnjeno. To je hujše kot izpustiti običajen vadžib, čeprav sta oba obvezna. Torej, če ulema reče, da je nekaj rukn v veri ali rukn v čaščenju, boste v tem zelo težko našli razhajanje med učenjaki. Na primer sedžda je rukn v molitvi, brez katere molitev ni sprejeta. Recitiranje sure El-Fatiha v molitvi je vadžib, vendar so se učenjaki razšli glede vprašanja, ali je...