Preskoči na glavno vsebino

KDO SO EHLI SUNNETI VEL-DŽEMAT?

Poslanec, sallallahu alejhi ve sellem je rekel: "Moj ummet se bo razdelil na 73 skupin, vse od njih bodo uničene in ena bo rešena." Vprašali so: "Katera je rešena skupina, Allahov Poslanec?" Rekel je: "Na čem sem jaz in moji družabniki." (zabeležil Ibn Madža) Ta rešena skupina je standard, po katerem se moramo vsi tehtati. Če so vse ostale skupine, verovanja, prepričanja in interpretacije islama zgrešene, in le verovanje ter razumevanje Poslanca, sallallahu alejhi ve sellem pravilno, potem mora brez vsakršnega dvoma vsak musliman, ki išče odrešitev, posnemati njihovo verovanje, razumevanje in menhedž (pot in metodologijo). Avtentičnost njihovega razumevanja je omenjena in potrjena tudi v Kur'anu:

In predhodniki, prvi od muhadžirin (tj. priseljencev) in ansar (tj. pomagačev) in tisti, ki jim sledijo v dobrodelnosti, Allah je zadovoljen z njimi in oni so zadovoljni z Njim. In On je za njih pripravil Vrtove, pod katerimi tečejo reke, v njih bodo večno prebivali. To je veličasten uspeh. (Kur'an; 9:100)

Poslanec, sallallahu alejhi ve sellem in njegovi družabniki so prišli do ljudi, ko so bili slednji pokvarjeni. Pozivali so jih, naj se spremenijo in vrnejo k Allahu. Soočili so se z izzivi in nasprotovanji, na njih pa so gledali kot na nekaj nenavadnega, kakor je Poslancec, sallallahu alejhi ve sellem rekel: "Islam se je začel kot nekaj tujega in se bo vrnil kot nekaj tujega, zato je tuba (tj. mesto, drevo v Raju) za tujce (tj. guraba)." (zabeležil Ahmed)

Po tej prvi nenavadnosti (tujosti) bo neizogibno prišla tudi druga nenavadnost, ko bodo ljudje zanemarili islam in ga ponovno videli kot nekaj tujega. V teh časih bo vedno del vernikov, ki so el-guraba in ljudi pozivajo k spremembi in oživitvi pravilne akide. Ko so družabniki vprašali: "Kdo so guraba, Allahov Poslanec?" Je odvrnil: "Tisti, ki popravljajo druge, ko ljudje postanejo pokvarjeni." (zabeležil Ahmed)

To so pripadniki rešene skupine ehli sunneti vel-džemat. Opisani so tudi kot et-taifa ez-zahira in et-taifa el-mensura. Vedno bodo majhen del ummeta, ki neprestano dominira in širi resnico, ter jo brani in se bori zanjo s svojimi besedami in sabljami. Poslanec, sallallahu alejhi ve sellem je rekel: "Vedno bo obstajal del mojega ummeta, ki bodo branili resnico in ne bodo jim škodovali tisti, ki jih obtožujejo, do Sodnega dneva." (zabeležil Muslim)

To je jasno razvidno iz zgodovine islamskega ummeta. Opazimo da so pripadniki ehli sunneti vel-džemata v vsakem obdobju oživljali ummet in se zoperstavljali vsakemu verskemu inovatorju in tiranu. Veliki učenjaki, kakor je imam Ahmed ibn Hanbel, ki je obnovil akido selefus-salih (pobožnih predhodnikov) o Kur'anu, ko so ljudje govorili, da je ustvarjen. Šejhul- islam Ibn Tejmijje, ki je obnovil akido selefus-salih in obnovil džihad, ko so križarji, Tatari in Fatimidi začeli z napadi na muslimane. Šejh Muhammed ibn Abdul-Vehhab, ki je obnovil Sunnet, ko se je večina ljudi zapletla v verske inovacije (bida'), ter mnogi drugi učenjaki in borci, ki so obnovili ta ummet, ko je postal pokvarjen.

Dolžnost vseh muslimanov je, da poiščejo in sodelujejo s tem delom ummeta, ki se trudi za Allahovo vero, obnavljajo akido, menhedž in razumevanje Poslanca, sallallahu alejhi ve sellem in njegovih družabnikov; v tem nenavadnem času, ko so ljudje zapustili Sunnet Poslanca, sallallahu alejhi ve sellem in začeli slediti verskim inovacijam, v času ko so vladarji opustili Allahov šeriat in ga nadomestili s človeškimi zakoni in v času ko so nemuslimani vdrli ter zasedli muslimanske države, kjer pobijajo ummet Muhammeda, sallallahu alejhi ve sellem.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

VSAKA PTICA LETI K SVOJI JATI

V današnjem času na internetu lahko zasledimo poplavo nekih t. i. podkasterjev ali svetovalcev, ki zase pravijo, da sledijo gibanju rdeče tabletke ( red pill movement ), kot so recimo Andrew Tate, Fresh & Fit, Mahdi Tijani, do neke mere tudi Jordan Peterson in podobni. Treba je poudariti, da so te njihove filozofije in pogledi na odnose med moškimi in ženskami le reakcija na feminizem, a če smo iskreni je tudi evropski feminizem reakcija na endemične predsodke do žensk v t. i. zahodni civilizaciji. Teorija rdeče tabletke na Zahodu ni nič novega, saj imajo dolgo zgodovino povezano s podcenjevanjem žensk s strani krščanstva, tj. s cerkvenimi pravili in dogmami. Teorija rdeče tabletke je v samem bistvu le ponovno rojstvo teh prezirajočih pogledov na ženske, ki so na Zahodu vedno obstajali. Razlika je le, da imajo danes oporno točko v nekih kvazi-znanstvenih ugotovitvah namesto v bibličnih besedilih, kot je bil to primer v preteklosti. V preteklosti so dokazovali z Evo in njenim domn...

RAZMIŠLJANJE O POGLAVJU EL-ASR

V tem kratkem poglavju, ki ga sestavljajo trije verzi, je predočen popoln program za človeško življenje s stališča islama. V njem je izkazana rdeča nit islamskega pojmovanja vere. V toku časa, v vseh stoletjih obstoja človeka je le ena civilizacija vzpostavila program koristen vsem skupinam ljudi. To poglavje predstavlja pot odrešitve, vse ostalo je propad in izguba. Imam Eš-Šafi'i je rekel: ''Če bi Allah razodel le to poglavje, bi zadostovalo.'' Pri času, resnično je človek na izgubi, razen tisti, ki verujejo in delajo dobro, ter si priporočajo resnico in si priporočajo potrpežljivost. (Kur'an; 103:1-3) Et-Taberani je z verodostojno/ sahih verigo prenašalcev zabeležil, da se dva moža izmed ashabov ne bi sestala, a da si pred razhodom ne bi recitirala tega poglavja. Zakaj? Kaj je v tem poglavju posebnega? Če bi gledali po čim večji nagradi in čim večjem blagoslovu, potem bi najbrž recitirali poglavje El-Fatiha ali El-Ikhlas, katerih nagrada za samo recitaci...