Preskoči na glavno vsebino

KAJ BO PO SMRTI?

Kot del življenja obstaja nekaj, v kar nihče nima niti najmanjšega dvoma. To je smrt. Nobena oseba, bogata ali revna, mlada ali stara, ji ne more pobegniti. Ali potemtakem to ni nekaj, na kar se moramo pripravljati in o tem globoko razmišljati? Smrt lahko pride, ko jo oseba najmanj pričakuje; in ignoriranje tega dejstva je ne bo preložilo.

Po islamski religiji se angel smrti spusti nad umirajočo osebo, da bi vzel njeno dušo. Če je oseba častila Allaha in živela po islamu, bo njena duša vzeta na lep način in z milostjo. Če pa je bila oseba nehvaležna z zanikanjem Allahovega obstoja in ni živela po islamu, ali pa je častila druge poleg Allaha, bo njena duša iztrgana s silo, na boleč in brutalen način, saj duša nevernika ne želi zapustiti telesa.

Med sedanjim življenjem in Sodnim dnevom obstaja tudi vmesno obdobje in prostor. Ko oseba umre, bo tam preživela do dneva vstajenja. To vmesno obdobje in prostor je znano kot življenje v grobu. Vsako osebo bosta v grobu zaslišala dva angela Munker in Nekir. Kdor je bil neposlušen Allahu, bo v grobu pretepen in kaznovan. Želel si bo nove priložnosti, da bi se vrnil na ta svet in živel po Allahovih ukazih, vendar bo zanj prepozno.

Ko nastopi čas in bo pihnjeno v Rog, bo vsaka oseba, ki je kdajkoli živela, oživljena in začel se bo Sodni dan. Čeprav se imenuje dan, bo to dan, kakršnega še ni bilo. Milijoni bodo stali in čakali na tisoče let, preden bodo poklicani na obračun. Tisti, ki so verovali v Allaha in sprejeli islam, ne bodo čakali predolgo. Pravzaprav nekateri verniki sploh ne bodo izprašani. Allah v Kur'anu pravi:

In tisti, ki ne verujejo, pravijo: "Ura (tj. Sodni dan) ne bo prišla k nam." Reci: "Vsekakor. Pri mojem Gospodarju, zagotovo bo prišla k vam." (Kur'an; 34:3)

Na Sodnem dnevu boste vprašani o vašem verovanju in dejanjih v tem življenju. Če ste živeli po islamu, boste sprejeti v Raj, kjer boste večno prebivali. Živeli boste v prelepih palačah in dvorcih, pod katerimi tečejo reke, in podarjeno vam bo vse, kar si boste zaželeli. V Raju boste dobili tudi največje darilo, gledanje v svojega Gospodarja Allaha. Allah v Kur'anu pravi:

In tisti, ki verujejo, in delajo dobra dejanja, zagotovo jim bomo dali mesto v rajskih bivališčih, pod katerimi tečejo reke, v njih bodo večno. Izjemna je nagrada delavnih. (Kur'an; 29:58)

Primer Raja, ki je obljubljen bogaboječim: V njem so reke vode nepostane; in reke mleka nespremenljivega okusa; in reke vina okusnega pivcem; in reke medu očiščenega. In v njem jim pripadajo raznovrstni plodovi in odpuščanje od njihovega Gospodarja. Mar so oni kakor tisti, ki bodo večno v Ognju in katerim bo dana piti vrela voda, pa bo trgala njihovo črevesje? (Kur'an; 47:15)

Tisti, ki niso verjeli v islam in so živeli v skladu s svojimi strastmi ter lažnimi religijami, bodo vrženi v Pekel, kjer bodo večno kaznovani. Allah v Kur'anu pravi:

In tisti, ki ne verujejo, bodo pognani v Pekel v skupinah - ko pridejo k njemu, se bodo odprla njegova vrata in njegovi čuvaji jim bodo rekli: "Ali niso prišli poslanci izmed vas, recitirajoč vam verze vašega Gospodarja in opozarjajoč vas na srečanje tega vašega dneva?" Rekli bodo: "Da. Vendar se je uresničila beseda kaznovanja nad neverniki." (Kur'an; 39:71)

In tistim, ki ne verujejo, pripada peklenski Ogenj. Niti ne bo odrejena smrt za njih in nič jim ne bo olajšano od njegovih muk. Tako poplačamo vsakemu nehvaležnežu. (Kur'an; 35:36)

Življenje ni pravljica. Življenje je resnica in smrt je resnica. Zato premislite o svojem življenju, zakaj ste bili ustvarjeni, zakaj ste tukaj in kaj se bo zgodilo po smrti? Islam na vsa ta vprašanja odgovarja racionalno in z dokazi.

Še danes sprejmite islam in se rešite kaznovanja v Peklu. Ne skrbite, kaj si bodo mislili ljudje, ali kaj vam bodo rekli prijatelji, saj vam ne bodo mogli pomagati, ko boste umrli.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (1. del)

Pregledali bomo poglavje o postu iz knjige Zad el-Mustaqni. Avtor je Šarafuddin Musa ibn Ahmed El-Hadžavi. Besedilo je sestavljeno na podlagi izpiskov iz serije predavanj šejha Ahmeda Musa Jibrila pod naslovom The Comprehensive Fiqh of Fasting . Preučevanje klasičnih del uleme, ki so nas prehiteli v veri, je jedro našega razumevanja vere, saj se na ta način seznanimo s strukturiranim študijem v klasičnem stilu. KAJ JE FIQH? Fiqh je v bistvu islamska pravna praksa, fiqh jezikovno pomeni razumevanje nečesa ali znanje o nečem. Šeriatski pomen fiqha je izpeljava verskih predpisov, ki se vežejo na dejanja tistih, ki so jim določena dejanja predpisana v smislu, kaj je za nekoga haram, halal, mustehab, mekruh itn. Najplemenitejše znanje je zagotovo znanje o aqidi in tevhidu, kajti v tem znanju leži razlika med večnim ognjem in večnim rajem. To je veliki fiqh, nekateri učenjaki ga imenujejo el-fiqh el-ekber. Za aqido in tevhidom je po pomembnosti el-fiqh el-asghar, ki se nanaša na hara...

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (2. del)

Avtor je začel z besedami: يَجِبُ صَوْمُ رَمَضَانَ بِرُؤْيَةِ هِلَالِهِ Post v ramadanu postane obvezen, ko je viden hilal (naraščajoči lunin srp). To je izjava. Avtor je želel opozoriti na dvoje. Najprej je želel poudariti, da je ramadan obvezen (vadžibun). Nato pa tudi izpostavil, da se post začne z videnjem naraščajočega luninega srpa. Čeprav so vsi vadžibi obvezni, so nekateri na različnih ravneh. Nekateri vadžibi so na ravni rukn, nekateri pa na nižji ravni, običajno so to vadžibi, o katerih se ulema razhaja, ali pa se ne štejejo za rukn, kajti če pri nekem dejanju čaščenja izpustite rukn, bo celotno čaščenje zavrnjeno. To je hujše kot izpustiti običajen vadžib, čeprav sta oba obvezna. Torej, če ulema reče, da je nekaj rukn v veri ali rukn v čaščenju, boste v tem zelo težko našli razhajanje med učenjaki. Na primer sedžda je rukn v molitvi, brez katere molitev ni sprejeta. Recitiranje sure El-Fatiha v molitvi je vadžib, vendar so se učenjaki razšli glede vprašanja, ali je...