Preskoči na glavno vsebino

DEMOKRACIJA – POKVARJEN NAČIN ŽIVLJENJA

Ena od različnih vrst pasti, katere Iblis (Lucifer) uporablja, da bi množice zapeljal stran od pravilne poti, je demokracija. Ljudje morajo spoznati, da je demokracija zelo nevarna prevara.

Lažne poti so sredstva za odvračanje od Allahove poti in zaradi tega se moramo zavedati, katere te poti so in tudi raziskati, kako škodljive so lahko za našo odrešitev na onostranstvu. Iblis je rekel:

Pri tvoji Moči! Zagotovo jih bom vse zapeljal na stranpot. (Kur'an; 38:82)

Koncept demokracije zamenjuje obstoj Božanske zakonodaje tako, da pozicijo predpisovanja, kaj je legalno in kaj ilegalno, prevzema človek. Demokracija sama sebe predstavlja kot zagovornico svobode in sekularne identitete, zaznamuje pa jo dvoličnost in brutalna ideologija, ki za dosego svojih ciljev ne izbira sredstev.

Termin demokracija izvira iz grških besed demos in kratos, ki simbolizirata bistvo tega, kar demokracija je. Jedro in temelj te religije je verovanje, da je oblast vedno v rokah ljudi, Božanske lastnosti pa se pripisujejo tistim, ki naj bi bili primerni za pozicijo določanja zakonov - zakonodajna oblast. Rezultat tega je neupoštevanje Božanskih zakonov, kar je za Boga herezija in blasfemija. Allah pravi:

Mar si želijo, da bi se jim sodilo kot v poganskem času? Kdo je boljši sodnik od Allaha? (Kur'an; 5:50)

Ti demokratični režimi svojo zlo ideologijo s silo širijo v druge države in vsi mi smo priče brutalnim vojnam, v katerih pobijajo, pohabljajo in mučijo nedolžne moške, ženske in otroke.

Na kopnem in na morju je nastal nered zaradi človeških del. Allah jim daje s tem okusiti kazen za njihovo početje, da bi se morda poboljšali. (Kur'an; 30:41)

Tiste, ki sledijo demokraciji kot načinu življenja, a trdijo, da so muslimani, se obravnava kot odpadnike od islama, saj demokracija nasprotuje samim temeljem islama. Allah pravi:

Za Allaha je islam edina prava vera. (Kur'an; 3:19)

Če kdo hoče drugo vero namesto islama, je On ne bo sprejel! Na onem svetu bo eden izmed poražencev. (Kur'an; 3:85)

Na svetu ni prostora za demokracijo ali za kakršenkoli drug sprevržen način življenja. Prostor je samo za islam v njegovi najčistejši obliki, brez odvzemanja in dodajanja. Islam je od dneva, ko je bil preko Muhammeda, sallallahu alejhi ve sellem, razodet celemu človeštvu, dovršen in takšen bo ostal vse do Sodnega dneva.

Zadnje svarilne besede so od Gospodarja svetov:

Maliki so zgolj prazna imena, ki ste si jih izmislili vi in vaši predniki. Allah ni razkril nobenega dokaza o njih. Sodstvo pripada le Allahu. On je zapovedal, da častite le Njega. To je edina prava vera, a večina ljudi tega ne ve. (Kur'an; 12:40)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

MUDROSTI SA (NE)POZNATOG MJESTA

Nije vredan ljubavi niko osim Onaj koji je ljubav stvorio. Ne daj suzama da teku ni radi koga osim Njemu na sedždi iz straha do Njega i ljubavi do Njega. I sve što imaš danas je samo jedna hedija od Njega, a sve što ti uzme znaj nije bilo dobro za tebe. Sve je posuđeno od Njega na dan, godinu, pet, nešto ti pokloni dok si živ, a nešto vrati Sebi jer postaneš nezahvalan. *** Neče se Njegov rob odreč nečega radi Njegove Plemenitosti, a da mu to On neče zamjenut sa boljim. Sve ono sto te odvlači od robovanja Njemu jedinome Kralju nije vredno, odrekneš se tog nečeg, On Stvoritelj svega pošalje nešto bolje vrednije. *** Kada voliš, voli iskreno. Kada daješ, daji nesebično. Kada želiš, želi samo najbolje. Kada tražiš, pazi na čija vrata kucaš. Kada ideš, provjeri vrata da si dobro zakovao.

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (1. del)

Pregledali bomo poglavje o postu iz knjige Zad el-Mustaqni. Avtor je Šarafuddin Musa ibn Ahmed El-Hadžavi. Besedilo je sestavljeno na podlagi izpiskov iz serije predavanj šejha Ahmeda Musa Jibrila pod naslovom The Comprehensive Fiqh of Fasting . Preučevanje klasičnih del uleme, ki so nas prehiteli v veri, je jedro našega razumevanja vere, saj se na ta način seznanimo s strukturiranim študijem v klasičnem stilu. KAJ JE FIQH? Fiqh je v bistvu islamska pravna praksa, fiqh jezikovno pomeni razumevanje nečesa ali znanje o nečem. Šeriatski pomen fiqha je izpeljava verskih predpisov, ki se vežejo na dejanja tistih, ki so jim določena dejanja predpisana v smislu, kaj je za nekoga haram, halal, mustehab, mekruh itn. Najplemenitejše znanje je zagotovo znanje o aqidi in tevhidu, kajti v tem znanju leži razlika med večnim ognjem in večnim rajem. To je veliki fiqh, nekateri učenjaki ga imenujejo el-fiqh el-ekber. Za aqido in tevhidom je po pomembnosti el-fiqh el-asghar, ki se nanaša na hara...

POGLAVJE O POSTU - KITAB ES-SIJAM (2. del)

Avtor je začel z besedami: يَجِبُ صَوْمُ رَمَضَانَ بِرُؤْيَةِ هِلَالِهِ Post v ramadanu postane obvezen, ko je viden hilal (naraščajoči lunin srp). To je izjava. Avtor je želel opozoriti na dvoje. Najprej je želel poudariti, da je ramadan obvezen (vadžibun). Nato pa tudi izpostavil, da se post začne z videnjem naraščajočega luninega srpa. Čeprav so vsi vadžibi obvezni, so nekateri na različnih ravneh. Nekateri vadžibi so na ravni rukn, nekateri pa na nižji ravni, običajno so to vadžibi, o katerih se ulema razhaja, ali pa se ne štejejo za rukn, kajti če pri nekem dejanju čaščenja izpustite rukn, bo celotno čaščenje zavrnjeno. To je hujše kot izpustiti običajen vadžib, čeprav sta oba obvezna. Torej, če ulema reče, da je nekaj rukn v veri ali rukn v čaščenju, boste v tem zelo težko našli razhajanje med učenjaki. Na primer sedžda je rukn v molitvi, brez katere molitev ni sprejeta. Recitiranje sure El-Fatiha v molitvi je vadžib, vendar so se učenjaki razšli glede vprašanja, ali je...