Moramo vedeti, da je termin demokracija grškega porekla. To je spoj dveh besed: demos, kar pomeni narod in kratio, kar pomeni sodba oz. oblast. To pomeni, da je jezikoslovni prevod te besede sodba naroda ali oblast naroda. To je po mnenju pripadnikov demokracije njena največja vrednost in zaradi tega jo slavijo ter hvalijo. Istočasno se prav te lastnosti demokracije ostro zoperstavljajo islamu in prav one predstavljajo ostro nasprotovanje tevhidu (monoteizmu).
Vsak musliman razume, da je osnovni princip, zaradi katerega so ustvarjene stvaritve, razodete Knjige in poslani glasniki vere – najčvrstejša vez islama – tevhid ali pričanje, da je Allah edini Bog, usmerjanje čaščenja izključno Njemu in izogibanje čaščenja nekoga drugega poleg Njega. Pokornost v predpisovanju zakonov je samo eno od dejanj čaščenja, ki mora biti usmerjeno samo k Allahu. V nasprotnem bo oseba mušrik (mnogobožec) in zguba.
Torej oseba bo mušrik tudi v primeru, če omenjeno posebnost hoče vzpostaviti, vendar jo hoče vzpostaviti preko demokracije, saj v tem sistemu sodbo prevzema narod ali večina, kar je največja želja demokratov in sekularistov, ali kakršno je dejansko stanje danes, ko sodbo posedujejo glavarji in njihove bande iz vrst njihovih družin, ter bogati poslovneži z nadzorom nad kapitalom in mediji, kar jim omogoča, da pridejo v parlament – orodje demokracije.
S katerekoli strani nam prikažejo demokracijo je jasno, da je to sistem kufra (nevere) v Allaha Vzvišenega, širk (mnogoboštvo) v Gospodarja nebes in Zemlje, ter ostro zoperstavljanje religiji Allahove edinstvenosti, religiji vseh glasnikov vere.
To trdimo iz naslednjih razlogov.
PRVI:
Demokracija je upravljanje naroda ali zakonodaja taguta in ni Allahova zakonodaja. Allah je Svojemu Poslancu, sallallahu alejhi ve sellem ukazal, naj sodi po tem, kar mu je On razodel in zahteval, naj se ne ravna po željah ljudi ali volji večine, da ga ne bi preslepili in da tako ne bi opustil nečesa, kar mu je Allah razodel. V tem kontekstu Vzvišeni Allah pravi:
In sodi med njimi s tem, kar je Allah razodel, in ne sledi njihovim strastem, in čuvaj se jih, da te ne odvrnejo od dela tega, kar ti je Allah razodel. (Kur'an, 5:49)
To je religija tevhida, religija islam.
Vendar v demokraciji, religiji širka, njeni častilci pravijo: "In sodi jim po tem, kar je sprejel narod, sledi njihovim zahtevam in pazi, da te nekaj ne odvrne od tega, kar si želijo in predpisujejo."
Oni zares izgovarjajo podobne besede in dejansko je to ideologija demokracije. To je kufr, ki osebo odpelje iz islama. Seveda je njihovo resnično stanje še veliko hujše, saj javno izgovarjajo zgoraj navedeno, vendar tajno govorijo v smislu: "In sodi med njimi po tem, kar si želijo tagut in njegovi izbrani ljudje, in noben zakon ne more biti sprejet brez njegove odobritve ter soglasja."
To je jasna zabloda in predstavlja agresivno spuščanje v širk Vzvišenemu Allahu.
DRUGI:
To je sodba večine ali sodba taguta, ki je v skladu z ustavo in ne v skladu z Allahovim zakonom. To vsebujejo knjige njihovih ustav, katere spoštujejo bolj kot Kur'an. Oni imajo rajši sodbo teh ustav kot sodbo Kur'ana, sodba Kur'ana pa mora biti vedno podrejena sodbi njihovih ustav! Zato zakonodaja in sodba ljudi v religiji demokracije nikoli ne bo sprejeta, razen če je uvrščena v njihovo ustavo, saj je ustava izvor zakona. V religiji demokracije ni mesta za ajete Kur'ana ali hadise Allahovega Poslanca, sallallahu alejhi ve sellem. Nemogoče je, da predpišejo zakon v skladu z ajetom Kur'ana ali v skladu s Sunnetom Allahovega Poslanca, sallallahu alejhi ve sellem – razen če se strinja z njihovo sveto knjigo, ustavo. In lahko vprašate njihove pravnike, če ne verjamete. Allah pravi:
Če se v nečem ne strinjate, potem se obrnite k Allahu in Poslancu, če verujete v Allaha in Poslednji dan. (Kur'an, 4:59)
Vendar religija demokracije pravi: "Če se v nečem ne strinjate, se obrnite k narodu, njegovi skupščini in njegovemu predsedniku, v skladu z laičnim zakonom in ustavo." Allah pravi:
Uf, vam in temu, kar častite poleg Allaha. Mar ne razumete? (Kur'an; 21:67)
Če bi množice želele, da po poti religije demokracije in preko njene zakonodajne skupščine vzpostavijo Allahov zakon, one tega nikakor ne bi mogle narediti, razen če to dovoli tagut in če je to v skladu z ustavo, saj je to njihova sveta knjiga demokracije. Zlahka lahko rečemo: To je njihova Tora in Evangelij, katera so že popačili v skladu s svojimi poželenji.
TRETJI:
Demokracija je zaklet proizvod sekularizma in njegov pankrt, kajti sekularizem je doktrina nevere, ki ima za cilj, da vero loči od vladanja in upravljanja države. Demokracija je sodba večine ali sodba taguta in nikakor ni sodba Velikega in Vzvišenega Allaha. Ona se ne ozira na Allahov zakon, razen če se strinja z besedilom njihove ustave, zatem z zahtevami večine, a predvsem s strastmi taguta in njegovih glavarjev.
Če bi celoten narod tagutu in demokratskim lažnim božanstvom rekel: "Hočemo vzpostaviti Allahov zakon. Želimo preprečiti, da bi si kdorkoli od ljudi, članov parlamenta ali vladar, jemal pravico do zakonodaje. Želimo vzpostaviti Allahov zakon nad murteddi, prešuštniki, kradljivci in pijanci. Želimo, da ženske nosijo hidžab. Moške in ženske hočemo spodbujati v spodobnost in moralnost, želimo preprečiti razgaljanje, nemoralnost, prešuštvo, homoseksualnost in ostale grehe ter razvratnosti," bi nemudoma odvrnili: "To je v nasprotju z demokracijo in njeno svobodo."
Zato svoboda demokracije na kratko pomeni biti svoboden od Allahove religije in Njegove zakonodaje ter svobodno prestopanje Njegovih meja. Na drugi strani pa bo obvarovana zakonodaja izmišljenih zakonov in vsak, ki se s tem ne strinja ali ne sprejema njenih omejitev, bo kaznovan. Zato moramo razumeti, da je demokracija religija, ki je različna od Allahove religije. To je sodba taguta in ne Allaha. To je zakon različnih nadutih ter osornih lažnih božanstev in ne zakon Allaha, Edinega, Silnega.
Kdor sprejme demokracijo, ta sprejme, da se sodi z zakonodajo, ki je napisana v skladu z ustavo in soglaša, da se tej zakonodaji daje prednost pred zakonodajo Allaha, Edinega, Silnega. Če človek predpisuje zakone ali ne, če zmaga na volitvah mušrikov ali ne, že samo njegovo strinjanje z mušriki v pogledu demokratske religije, njegovo odobravanje in sprejemanje zakonov ter sojenje po njih, in soglasje, da je njihova avtoriteta pomembnejša od Allahove oblasti, Njegove Knjige in Njegove zakonodaje – pa to je tisti pravi kufr! Glede na to je demokracija očitna in jasna zabloda ter širk.
Ljudje v parlamentarni demokraciji izbirajo te predstavnike in vsaka skupina bo sebi izbrala lažno božanstvo od teh zakonodajalnih tagutov, da v njenem imenu predpisujejo zakone glede na njihove želje in strasti, a v skladu z besedilom ustave. Nekateri od njih volijo svoja lažna božanstva (zakonodajalne tagute) glede na svojo ideologijo ali način razmišljanja, tako da obstaja lažno božanstvo za skupino liberalcev, drugo za skupino socialistov, tretje za skupino upokojencev, četrto za to skupino, peto za ono skupino in tako naprej. Allah pravi:
Ali imajo partnerje, ki so jim predpisali od religije, za kar Allah ni dal dovoljenja? In če ne bi bilo dokončne besede (tj. odredbe), bi jim bilo zagotovo (v trenutku) presojeno. In zares je za krivičnike boleča kazen. (Kur'an, 42:21)
Ti predstavniki so pravzaprav na volitvah izbrani čaščeni idoli in samooklicana lažna božanstva, ki so postavljena in ustoličena v njihovih hramih demokracije, v njihovih svetiščih širka, parlamentu. Ti predstavniki in njihovi privrženci demokracijo in njen zakonodajalni sistem jemljejo za svojo religijo!
Po besedilih in načelih demokracije oni predpisujejo in prinašajo zakone, njim pa vlada njihov tagut in idol, njihovo izmišljeno božanstvo, ki odobri ali zavrne njihov zakon. To je stvarnost demokracije in njene ideologije, religije taguta in ne religije Allaha. To je religija mušrikov in ne religija Allahovih poslancev. To je zakonodaja različnih in nasprotujočih si lažnih božanstev in ne zakon Allaha, Edinega in Silnega! Allah pravi:
Ali so različni gospodarji boljši ali Allah, Edini, Tisti, ki prevladuje? To kar častite poleg Njega so samo imena, katera ste jim nadeli vi in vaši predniki. Allah o njih ni razodel nobenega dokaza. (Kur'an, 12:39-40)
On, Slavljeni in Vzvišeni pravi tudi:
Ali je kakšen bog ob Allahu? Vzvišen je Allah nad tem, kar (Mu) pridružujejo. (Kur'an, 27:63)
Zato moraš izbrati Allahovo religijo in Njegov čisti zakon, Njegovo blestečo svetlobo, Njegovo pravo pot. Zavrniti moraš religijo demokracije, njen umazan širk ter kufr in njeno zaprto, izkrivljeno pot. Izbrati moraš sodbo Allaha, Edinega, Silnega in zavrniti sodbo pokvarjenega taguta.
Ni prisile v vero, saj je razlika med Pravo potjo in zablodo jasna. Kdor zavrača taguta in veruje v Allaha, se je oprijel najčvrstejše vezi, ki se ne bo prekinila. In Allah sliši vse, je vseveden. (Kur'an, 2:256)
In reci: "Resnica je od tvojega Gospodarja, pa kdor hoče, naj veruje, in kdor hoče, naj ne veruje." Resnično Smo za krivičnike pripravili Ogenj, katerega zid jih bo obkrožal. (Kur'an, 18:29)
Mar poleg Allahove religije iščejo drugo, a Njemu se je predalo, kar je na nebesih in na Zemlji, rado in nerado, in k Njemu se bodo vrnili. Reci: "Verujemo v Allaha in tisto, kar je bilo razodeto nam in kar je bilo razodeto Abrahamu, Ismaelu, Izaku, Jakobu in plemenom, in kar je bilo dano Mojzesu, Jezusu in glasnikom vere od njihovega Gospodarja. Ne delamo razlik med nobenim od njih in Njemu smo predani. In kdor išče drugo religijo od islama, nikoli ne bo sprejeta od njega in na onostranstvu bo od izgubljenih. (Kur'an, 3:83-85)
Komentarji
Objavite komentar